Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659715

Marketinške komunikacije putem društvenih medija


Franović, Martina
Marketinške komunikacije putem društvenih medija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 659715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške komunikacije putem društvenih medija
(Marketing communications through social media)

Autori
Franović, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
68

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
marketinška; komunikacija; društveni; mediji
(marketing; communication; social; media)

Sažetak
Društveni mediji i komunikacija putem istih napravili su pomak u otkrivanju, čitanju, dijeljenju vijesti, informacija i različitih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franović, Martina
Marketinške komunikacije putem društvenih medija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Franović, M. (2013) 'Marketinške komunikacije putem društvenih medija', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Franovi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {68}, keywords = {marketin\v{s}ka, komunikacija, dru\v{s}tveni, mediji}, title = {Marketin\v{s}ke komunikacije putem dru\v{s}tvenih medija}, keyword = {marketin\v{s}ka, komunikacija, dru\v{s}tveni, mediji}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Franovi\'{c}, Martina}, year = {2013}, pages = {68}, keywords = {marketing, communication, social, media}, title = {Marketing communications through social media}, keyword = {marketing, communication, social, media}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font