Pregled bibliografske jedinice broj: 659686
Predrasude u obrazovanju odraslih
Predrasude u obrazovanju odraslih // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, 23 (2004), 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 659686 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predrasude u obrazovanju odraslih
(Prejudice in adult education)
Autori
Vican, Dijana
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) 23
(2004);
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predrasude; obrazovanje odraslih; kulturni identitet
(prejudice; adult education; cultural identity)
Sažetak
Statistički prikaz 16% nepismenih odraslih državljana RH i 22% odraslih sa završenom samo osnovnom školom, jeste društveni i kulturni nacionalni kvalifikativ. U praskozorju nove kulturalne pismenosti pojavljuju se dva obrazovna zahtjeva: opismenjavanje onih koji tek trebaju kompenzirati elementarnu pismenost i opismenjavanje onih koje na pragu nove obrazovne ere iščekuje nova paleta pismenosti, a odnose se na odrasle i starije, kao i na djecu i mlade. Stoga fenomen pismenosti valja razmatrati u kontekstu cjeloživotnog učenja kao individualnog zahtjeva. To pretpostavlja razbijanje predsrasuda odraslih o učenju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija