Pregled bibliografske jedinice broj: 659623
Tko postaje učitelj
Tko postaje učitelj // Pedagogija i Hrvatsko školstvo jučer, danas i za sutra / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 491-493 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 659623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tko postaje učitelj
(Who becomes a teacher)
Autori
Vican, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Pedagogija i Hrvatsko školstvo jučer, danas i za sutra
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 491-493
ISBN
953-6134-12-8
Skup
Pedagogija i Hrvatsko školstvo jučer, danas i za sutra: Sabor Hrvatskih pedagoga
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, Od 29. travnja do 1.svibnja
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelj; učiteljski studij; škola
(teacher; teacher education; school)
Sažetak
Analizom dokumentacije 294 redovna studenta učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Zadru cilj je bio dobiti podatke o njihovu porijeklu, spolu, posebice uspjehu tijekom studija i konačnom uspjehu kako bi prikazom pokazatelja uspješnosti u studiju uvidjeli potrebu eventualnih korekcija u kriterije selekcije ili u samom studiju za učitelje. Ispodprosječna uspješnost tijekom studija je ocjena 2.89, a prosječna konačna ocjena 3.18 što ukazuje na relativno nisku razinu studijskog postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski