Pregled bibliografske jedinice broj: 659618
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 325-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 659618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse
(Creative Pondering Upon the Theory and Practice of Education and Upbrining)
Autori
Vican, Dijana ; Žužul, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 325-335
ISBN
955-6839-19-9
Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgojno-obrazovna praksa; ciljevi odgoja i obrazovanja; pedagogija
(educational practice; educational goals; pedagogy)
Sažetak
Misaonom simulacijom ciljeva i zadataka koje učitelji, nastavnici i pedagozi prakticiraju u svojoj odgojno-obrazovnoj djelatnosti autori polaze od propitivanja realizacije obilja eksplicitnih i implicitnih ciljeva odgoja i obrazovanja čije prakticiranje proizlazi iz mišljenja, vrijednosti i odlukâ samih odgojno-obrazovnih djelatnika. Priklanjajući se teoriji da sadržaj mišljenja učitelja, nastavnika i pedagoga jest upravo ono što oni smatraju praktičnim, značilo bi da se misaonim preispitivanjem promjenljive prakse i skrupuloznom kritičkom objekcijom obnavlja teorija, ali i praksa odgoja i obrazovanja, a sasvim izvjesno i uravnoteženost, plodna uzajamnost njima inherentnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija