Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659618

Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse


Vican, Dijana; Žužul, Ante
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 325-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 659618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse
(Creative Pondering Upon the Theory and Practice of Education and Upbrining)

Autori
Vican, Dijana ; Žužul, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 325-335

ISBN
955-6839-19-9

Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odgojno-obrazovna praksa; ciljevi odgoja i obrazovanja; pedagogija
(educational practice; educational goals; pedagogy)

Sažetak
Misaonom simulacijom ciljeva i zadataka koje učitelji, nastavnici i pedagozi prakticiraju u svojoj odgojno-obrazovnoj djelatnosti autori polaze od propitivanja realizacije obilja eksplicitnih i implicitnih ciljeva odgoja i obrazovanja čije prakticiranje proizlazi iz mišljenja, vrijednosti i odlukâ samih odgojno-obrazovnih djelatnika. Priklanjajući se teoriji da sadržaj mišljenja učitelja, nastavnika i pedagoga jest upravo ono što oni smatraju praktičnim, značilo bi da se misaonim preispitivanjem promjenljive prakse i skrupuloznom kritičkom objekcijom obnavlja teorija, ali i praksa odgoja i obrazovanja, a sasvim izvjesno i uravnoteženost, plodna uzajamnost njima inherentnih odnosa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ante Žužul (autor)

Avatar Url Dijana Vican (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vican, Dijana; Žužul, Ante
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 325-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vican, D. & Žužul, A. (2002) Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne prakse. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse.
@article{article, author = {Vican, Dijana and \v{Z}u\v{z}ul, Ante}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {325-335}, keywords = {odgojno-obrazovna praksa, ciljevi odgoja i obrazovanja, pedagogija}, isbn = {955-6839-19-9}, title = {Kreativno promi\v{s}ljanje odgojno-obrazovne prakse}, keyword = {odgojno-obrazovna praksa, ciljevi odgoja i obrazovanja, pedagogija}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vican, Dijana and \v{Z}u\v{z}ul, Ante}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {325-335}, keywords = {educational practice, educational goals, pedagogy}, isbn = {955-6839-19-9}, title = {Creative Pondering Upon the Theory and Practice of Education and Upbrining}, keyword = {educational practice, educational goals, pedagogy}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font