Pregled bibliografske jedinice broj: 659515
Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi
Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi // Sociopedagoške teme: sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojih vrijednosti / Miliša, Zlatko ; Mrkonjić, Anđelko (ur.).
Rijeka: Digital Point, 2005. str. 39-56
CROSBI ID: 659515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijske implikacije ljudi treće životne dobi
(Educational implications of the third age people)
Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Vican, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Sociopedagoške teme: sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojih vrijednosti
Urednik/ci
Miliša, Zlatko ; Mrkonjić, Anđelko
Izdavač
Digital Point
Grad
Rijeka
Godina
2005
Raspon stranica
39-56
ISBN
953-6345-19-6
Ključne riječi
demografija, starenje/stariji, treća i četvrta dob, umirovljenje, starački dom, udomljenik, centri socijalnog rada, treći humanizam, gerontogogija
(demography, aging / elderly, third and fourth age, retirement, retirement home, patronized person, social work centers, third humanism, gerontology)
Sažetak
Odrednice starenja i starijih različito se poimaju. U populaciju starijih osoba ubrajamo ljude koji su ušli u sedmo desetljeće života. Priprava za treću životnu dob i umirovljenje važne su za kvalitetu življenja starijih osoba. Društveni čimbenici – obitelj, starački dom, obrazovne ustanove, vjerske zajednice i njihove asocijacije, centri za socijalni rad i ostali trebaju se staviti u funkciju podizanja kvalitete života starijih ljudi – treći humanizam. Osim toga, potrebno je razvijati gerontogogija, osposobljavanje gerontogogijskih kadrova, organizaciju za obrazovanje i samoobrazovanje starijih ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru