Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659509

Škola i obitelj kao čimbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima


Vican, Dijana
Škola i obitelj kao čimbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima // Školski vjesnik, 44 (1995), 1; 23-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 659509 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola i obitelj kao čimbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima
(School and Parents: Factors of the Syllabus Realization under the Wartime Conditions)

Autori
Vican, Dijana

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 44 (1995), 1; 23-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
škola u ratu ; odgoj i obrazovanje u ratnim uvjetima
(school education during the war ; family education during the war)

Sažetak
Model obrazovanja u ratnom realitetu legitimirao je obitelj ravnim i ravnopravnim školi. U radu su predočena oba obrazovna čimbenika koja silom prilika dobivaju nove uloge: školu koja djeluje alternativnim oblikom nastave, najčešće konzultativno-instruktivnim, u kojemu učiteljeva djelatnost dobiva kvantitativno nova obilježja, i obitelj koja se preobražava u učilište u kojemu domaći rad postaje nužno zlo. Njihova učinkovitost ne postaje upitna glede formalne realizacije obrazovnih programa, nego glede ciljeva koji nisu ozbiljeni, odnosno, glede usvojenosti obrazovnih sadržaja i očekivanih postignuća učenika u školi. Stoga se upućuje na potrebu kompenzacijskog obrazovanja učenika tijekom redovitog školovanja, a time i pedagoško- psihološkog osposobljavanja i usavršavanja učitelja u adekvatnoj primjeni potrebnih obrazovnih oblika i pedagoške naobrazbe roditelja radi djelotvornije suradnje oba obrazovna čimbenika. S obzirom na bavljenje školom u ratno vrijeme kao posve specifično (nehumano) vrijeme, autorica daje poseban doprinos u uočavanju alternativnih oblika nastave koje učitelji i nastavnici, ali i obitelji primjenjuju u odgoju i obrazovanju djece usprkos nemiloj ratnoj svakodnevnici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je prezentiran na znanstvenom skupu.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Dijana Vican (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vican, Dijana
Škola i obitelj kao čimbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima // Školski vjesnik, 44 (1995), 1; 23-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Vican, D. (1995) Škola i obitelj kao čimbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima. Školski vjesnik, 44 (1), 23-30.
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {1995}, pages = {23-30}, keywords = {\v{s}kola u ratu, odgoj i obrazovanje u ratnim uvjetima}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {44}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {\v{S}kola i obitelj kao \v{c}imbenici ozbiljenja nastavnog programa u ratnim uvjetima}, keyword = {\v{s}kola u ratu, odgoj i obrazovanje u ratnim uvjetima} }
@article{article, author = {Vican, Dijana}, year = {1995}, pages = {23-30}, keywords = {school education during the war, family education during the war}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {44}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {School and Parents: Factors of the Syllabus Realization under the Wartime Conditions}, keyword = {school education during the war, family education during the war} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA international Bibliography





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font