Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659449

ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)


Vlastelić, Anastazija
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) // Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie / Patráš, Vladimír (ur.).
Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014. str. 103-115 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 659449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)
(WHAT MEN WANT... ADVERTISING STRATEGIES (ON THE EXAMPLE OF PRODUCTS FOR MEN))

Autori
Vlastelić, Anastazija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie / Patráš, Vladimír - Banska Bistrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014, 103-115

ISBN
978-80-557-0731-0

Skup
8. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie

Mjesto i datum
Banská Bystrica, Slovačka, 06.09.2012. - 07.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
reklamna poruka ; reklamne strategije ; proizvodi za muškarce ; hrvatski jezik
(advertising message ; advertising linguistic code analysis and linguistic strategies ; advertisers with men as a target group ; Croatian language)

Sažetak
Obrasci prenošenja poruke o određenom proizvodu ili usluzi koja se nudi tržištu i potrošačima, neovisno raznovrsnim medijima njezina prenošenja, stalni su i temelje se na referentnom okviru ljudske zajednice u cjelini. Pri tome je jezični kod, uz akustični i vizualni, nedvojbeno ključan čimbenik u oblikovanju reklamne poruke jer neprestanim otvaranjem novih semantičkih polja potiče naše, prvenstveno, misaone i emotivne reakcije. U radu se iznose rezultati analize jezičnoga koda reklame te jezične strategije oglašivača kojima su ciljana skupina muškarci, a riječ je o grupama proizvoda koji su donedavno bili namijenjeni isključivo ženama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlastelić, Anastazija
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) // Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie / Patráš, Vladimír (ur.).
Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014. str. 103-115 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vlastelić, A. (2014) ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA). U: Patráš, V. (ur.)Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie.
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija}, editor = {Patr\'{a}\v{s}, V.}, year = {2014}, pages = {103-115}, keywords = {reklamna poruka, reklamne strategije, proizvodi za mu\v{s}karce, hrvatski jezik}, isbn = {978-80-557-0731-0}, title = {\v{S}TO MU\v{S}KARCI \v{Z}ELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MU\v{S}KARCIMA)}, keyword = {reklamna poruka, reklamne strategije, proizvodi za mu\v{s}karce, hrvatski jezik}, publisher = {Vydavate\v{l}stvo Univerzity Mateja Bela – Belianum}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Vlasteli\'{c}, Anastazija}, editor = {Patr\'{a}\v{s}, V.}, year = {2014}, pages = {103-115}, keywords = {advertising message, advertising linguistic code analysis and linguistic strategies, advertisers with men as a target group, Croatian language}, isbn = {978-80-557-0731-0}, title = {WHAT MEN WANT... ADVERTISING STRATEGIES (ON THE EXAMPLE OF PRODUCTS FOR MEN)}, keyword = {advertising message, advertising linguistic code analysis and linguistic strategies, advertisers with men as a target group, Croatian language}, publisher = {Vydavate\v{l}stvo Univerzity Mateja Bela – Belianum}, publisherplace = {Bansk\'{a} Bystrica, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font