Pregled bibliografske jedinice broj: 659449
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) // Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie / Patráš, Vladimír (ur.).
Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014. str. 103-115 (pozvano predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 659449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)
(WHAT MEN WANT... ADVERTISING STRATEGIES (ON THE EXAMPLE OF PRODUCTS FOR MEN))
Autori
Vlastelić, Anastazija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie
/ Patráš, Vladimír - Banska Bistrica : Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014, 103-115
ISBN
978-80-557-0731-0
Skup
8. medzinárodna vedecka konferencia o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie
Mjesto i datum
Banská Bystrica, Slovačka, 06.09.2012. - 07.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
reklamna poruka ; reklamne strategije ; proizvodi za muškarce ; hrvatski jezik
(advertising message ; advertising linguistic code analysis and linguistic strategies ; advertisers with men as a target group ; Croatian language)
Sažetak
Obrasci prenošenja poruke o određenom proizvodu ili usluzi koja se nudi tržištu i potrošačima, neovisno raznovrsnim medijima njezina prenošenja, stalni su i temelje se na referentnom okviru ljudske zajednice u cjelini. Pri tome je jezični kod, uz akustični i vizualni, nedvojbeno ključan čimbenik u oblikovanju reklamne poruke jer neprestanim otvaranjem novih semantičkih polja potiče naše, prvenstveno, misaone i emotivne reakcije. U radu se iznose rezultati analize jezičnoga koda reklame te jezične strategije oglašivača kojima su ciljana skupina muškarci, a riječ je o grupama proizvoda koji su donedavno bili namijenjeni isključivo ženama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Anastazija Vlastelić
(autor)