Pregled bibliografske jedinice broj: 659323
HERBARIJ U NASTAVI PRIRODE U 6. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
HERBARIJ U NASTAVI PRIRODE U 6. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE // 4. Hrvatski Botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Split 2013. Knjiga sažetaka. / (Alegro, Antun ; Boršić, Igor) (ur.).
Split: Hrvatsko Botaničko Društvo, 2013. str. 162-162 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 659323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
HERBARIJ U NASTAVI PRIRODE U 6. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
(HERBARIUM IN THE NATURE HISTORY EDUCATION IN THE 6TH GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL)
Autori
Kletečki, Nataša ; Razlog-Grlica, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
4. Hrvatski Botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Split 2013. Knjiga sažetaka.
/ (Alegro, Antun ; Boršić, Igor) - Split : Hrvatsko Botaničko Društvo, 2013, 162-162
Skup
4. Hrvatski Botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Split 2013.
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 27.09.2013. - 29.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
herbarij/priroda/nastava/osnovna škola
(herbarium/nature history/education/elementary school)
Sažetak
U OŠ Bogumila Tonija Samobor i OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica kao izborni sadržaj u 6. razredu obrađuje se tema "Pravila sakupljanja i prešanja biljaka". Cilj obrade izbornih tema u nastavi prirode i biologije je unaprijeđivanje kvalitete nastavnog procesa, a obradom ovog nastavnog sadržaja učenici dobivaju smjernice za izradu klasičnog ili foto herbarija. Učenike je prije izrade herbarija potrebno upozoriti i na zakonom zaštićene biljne vrste koje mogu pronaći na staništima na kojima sakupljaju biljne vrste, te napomenuti kako takve biljne vrste mogu biti samo dio foto herbarija. Tijekom vrijednovanja herbarija provodi se, putem kratke pismene provjere zadacima konstrukcije i zadacima izbora, i provjera znanje učenika o biljnim vrstama kontinentalnih travnjaka. Tijekom provođenja projekta uspoređuju se i rezultati pismene provjere 50 učenika 6. razreda OŠ Bogumila Tonija Samobor sa rezultatima pismene provjere 50 učenika OŠ Ivane Brlić-Mažuranić Virovitica. Vrijednost izrade herbarija u nastavi prirode je u tome što učenici tijekom prikupljanja biljnih vrsta i izrade herbarija uče na temelju neposrednog iskustva kroz praktičan rad i primjenu teoretskog znanja. Na ovaj način učenici usvajaju i određene znanstvene metode, a dobiveni se podaci mogu koristiti u izradi istraživačkih radova koje učenici prezentiraju na natjecanjima iz biologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija