Pregled bibliografske jedinice broj: 659265
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana, 2013. str. 633-643 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 659265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi
(Ethical challenges in working with children abused in school)
Autori
Bilić, Vesna ; Rafajac, Branko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
/ Orel, Mojca - Ljubljana, 2013, 633-643
ISBN
978-93189-9-7
Skup
International Conference EDUvision: Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zlostavljanje; djeca; etička načela; etičke dileme; učitelji
(abuse; ethical principles; ethical dilemmas; teachers)
Sažetak
U ovom članku analiziraju se etička načela u radu sa zlostavljanom djecom u školi te moguće etičke dilema i pristupi njihovom rješavanju. Sugerira se učiteljima da se pridržavaju etičkih načela poštivanja osobe, autonomije, povjerljivosti, neškodljivosti, činjenja dobra i vjerodostojnost, koja im mogu pomoći u kreiranju i održavanju kvalitetnih odnosa, a što je pretpostavka za pružanje pomoći. Učitelji se suočavaju i s etičkim dilema koje se mogu odnositi na područje individualnih prava i dobrobiti djeteta ili na područje prava roditelja te ustanova povezanih sa zlostavljanom djecom. Na kraju se predlaže model odlučivanja koji im može pomoći u rješavanju etičkih dilema i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bilić
(autor)