Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659265

Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi


Bilić, Vesna; Rafajac, Branko
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana, 2013. str. 633-643 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 659265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi
(Ethical challenges in working with children abused in school)

Autori
Bilić, Vesna ; Rafajac, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca - Ljubljana, 2013, 633-643

ISBN
978-93189-9-7

Skup
International Conference EDUvision: Modern Approaches to Teaching the Coming Generations

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2013. - 29.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zlostavljanje; djeca; etička načela; etičke dileme; učitelji
(abuse; ethical principles; ethical dilemmas; teachers)

Sažetak
U ovom članku analiziraju se etička načela u radu sa zlostavljanom djecom u školi te moguće etičke dilema i pristupi njihovom rješavanju. Sugerira se učiteljima da se pridržavaju etičkih načela poštivanja osobe, autonomije, povjerljivosti, neškodljivosti, činjenja dobra i vjerodostojnost, koja im mogu pomoći u kreiranju i održavanju kvalitetnih odnosa, a što je pretpostavka za pružanje pomoći. Učitelji se suočavaju i s etičkim dilema koje se mogu odnositi na područje individualnih prava i dobrobiti djeteta ili na područje prava roditelja te ustanova povezanih sa zlostavljanom djecom. Na kraju se predlaže model odlučivanja koji im može pomoći u rješavanju etičkih dilema i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna; Rafajac, Branko
Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana, 2013. str. 633-643 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bilić, V. & Rafajac, B. (2013) Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi. U: Orel, M. (ur.)Modern Approaches to Teaching the Coming Generations.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna and Rafajac, Branko}, editor = {Orel, M.}, year = {2013}, pages = {633-643}, keywords = {zlostavljanje, djeca, eti\v{c}ka na\v{c}ela, eti\v{c}ke dileme, u\v{c}itelji}, isbn = {978-93189-9-7}, title = {Eti\v{c}ki izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u \v{s}koli}, keyword = {zlostavljanje, djeca, eti\v{c}ka na\v{c}ela, eti\v{c}ke dileme, u\v{c}itelji}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna and Rafajac, Branko}, editor = {Orel, M.}, year = {2013}, pages = {633-643}, keywords = {abuse, ethical principles, ethical dilemmas, teachers}, isbn = {978-93189-9-7}, title = {Ethical challenges in working with children abused in school}, keyword = {abuse, ethical principles, ethical dilemmas, teachers}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font