Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 659100

Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja''


Zloković, Jasminka; Polić, Petra
Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' // Život i škola, 59 (2013), 29; 102-122 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 659100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja''
(Challenges of the Implementation of Service- Learning Model-The Case of the Course "Family and the Prevention of Antisocial Behavior")

Autori
Zloković, Jasminka ; Polić, Petra

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 59 (2013), 29; 102-122

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
učenje zalaganjem u zajednici ; ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' ; inoviranje visokoškolske nastave ; odgoj ; obitelj
(service-learning ; ''Family and the prevention of antisocial behavior'' ; higher education innovation ; upbringing ; family)

Sažetak
Rad predstavlja raspravu o izazovima s kojima su se autorice susrele prilikom pokušaja implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici na kolegiju ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' tijekom akademske 2011/2012. godine na diplomskom studiju pedagogije. Temelj za raspravu o izazovima implementacije ovog modela čine razmišljanja i iskustva studenata, voditelja udruga i mentora studenata u zajednici, nositeljice kolegija te asistentice. Iskustvima i razmišljanjima pristupilo se uz pomoć kreiranih obrazaca namijenjenih evaluaciji rada studenata i kolegija. Vrijedan okvir za razumijevanje konkretnih problema i razmišljanje o načinima njihova prevladavanja daju radovi stranih autora koji razmatraju primjere implementacije ovog modela kao i radovi domaćih autora u kojima se raspravlja o pretpostavkama i preduvjetima nužnim za uspješnu implementaciju modela. Svi uključeni u nastavu (studenti, mentori u zajednici, nositeljica kolegija i asistentica) ovaj pristup ocjenjuju korisnim, kako za primjenu stečenih znanja i vještina te razvoj novih, tako i za ispunjenje potreba zajednice, razvoj prosocijalnih stavova i odgovornosti za društvene probleme. Glavni izazovi odnose se na poteškoće oko integracije sadržaja kolegija i aktivnosti u zajednici te nedostatak potpore sveučilišta u vidu sveučilišnog centra koji bi svojim djelovanjem olakšao mnoge aktivnosti nužne za uspješnu implementaciju. Stečena iskustva u radu na kolegiju daju vrijednu priliku za promišljanje o različitim aspektima nastave u čiji razvoj treba ulagati dodatni napor kako bi integracija nastave i zalaganja u zajednici bila što kvalitetnija, a time korist za studente, zajednicu, nastavnike i sveučilište veća. Autorice drže kako promišljanja o izazovima mogu biti korisna i drugim sveučilišnim nastavnicima u traganjima za novim mogućnostima unapređenja visokoškolske nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasminka Zloković (autor)

Avatar Url Petra Polić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zloković, Jasminka; Polić, Petra
Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja'' // Život i škola, 59 (2013), 29; 102-122 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Zloković, J. & Polić, P. (2013) Izazovi implementacije modela učenja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika ponašanja''. Život i škola, 59 (29), 102-122.
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, Jasminka and Poli\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {102-122}, keywords = {u\v{c}enje zalaganjem u zajednici, ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika pona\v{s}anja'', inoviranje visoko\v{s}kolske nastave, odgoj, obitelj}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {59}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Izazovi implementacije modela u\v{c}enja zalaganjem u zajednici - primjer kolegija 'Obitelj i prevencija asocijalnih oblika pona\v{s}anja''}, keyword = {u\v{c}enje zalaganjem u zajednici, ''Obitelj i prevencija asocijalnih oblika pona\v{s}anja'', inoviranje visoko\v{s}kolske nastave, odgoj, obitelj} }
@article{article, author = {Zlokovi\'{c}, Jasminka and Poli\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {102-122}, keywords = {service-learning, ''Family and the prevention of antisocial behavior'', higher education innovation, upbringing, family}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {59}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Challenges of the Implementation of Service- Learning Model-The Case of the Course "Family and the Prevention of Antisocial Behavior"}, keyword = {service-learning, ''Family and the prevention of antisocial behavior'', higher education innovation, upbringing, family} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • EBSCO
  • Emerald Management Reviews dabates
  • Ulrich Serial Analysis System
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font