Pregled bibliografske jedinice broj: 658973
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 658973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj
(Perspectives of marketing through geolocation social networks in Croatia)
Autori
Biber, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
09.10
Godina
2012
Stranica
33
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetski marketing ; geolokacija ; društvene mreže ; Foursquare ; Facebook ; Twitter
(internet marketing ; geolocation ; social networks ; Foursquare ; Facebook ; Twitter)
Sažetak
Rad analizira potencijal primjene geolokacijskih društvenih mreža (GLDM) za provođenje marketinških aktivnosti putem geolokacijskih društvenih mreža u Hrvatskoj. Cilj završnog rada je utvrditi potencijal za intenziviranje marketinških aktivnosti putem geolokacijskih mreža u Hrvatskoj te perspektivu njihova razvoja uz stjecanja novih saznanja navedenoj problematici. U radu su korišteni sekundarni podaci prikupljeni istraživanjem za stolom te primarni podaci. U svrhu prikupljanja primarnih podataka, sastavljen je upitnik te je provedeno ispitivanje na uzorku od 97 korisnika društvenih mreža Facebook, Twitter i/ili Foursquare u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja upućuju kako je trenutna pozicija geolokacijskih društvenih mreža u Hrvatskoj s aspekta provođenja marketinških aktivnosti na vrlo niskoj razini te je i interes među korisnicima i ne-korisnicima nezadovoljavajući. Iako je u razdoblju pisanja rada Foursquare u Hrvatskoj nudio više no ostale slične GLDM, nije ostvarivao značajniji uspjeh među svojim korisnicima. Marketinški stručnjaci moraju pratiti promjene trendova vezano uz geolokacijske mogućnosti društvenih mreža, što se odnosi i na društvene mreže koje nisu isključivo usmjerene na geolokaciju (npr. Facebook i Twitter), ali ju uključuju kao dio svojih usluga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija