Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658973

Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj


Biber, Valentina
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 658973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj
(Perspectives of marketing through geolocation social networks in Croatia)

Autori
Biber, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.10

Godina
2012

Stranica
33

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
internetski marketing ; geolokacija ; društvene mreže ; Foursquare ; Facebook ; Twitter
(internet marketing ; geolocation ; social networks ; Foursquare ; Facebook ; Twitter)

Sažetak
Rad analizira potencijal primjene geolokacijskih društvenih mreža (GLDM) za provođenje marketinških aktivnosti putem geolokacijskih društvenih mreža u Hrvatskoj. Cilj završnog rada je utvrditi potencijal za intenziviranje marketinških aktivnosti putem geolokacijskih mreža u Hrvatskoj te perspektivu njihova razvoja uz stjecanja novih saznanja navedenoj problematici. U radu su korišteni sekundarni podaci prikupljeni istraživanjem za stolom te primarni podaci. U svrhu prikupljanja primarnih podataka, sastavljen je upitnik te je provedeno ispitivanje na uzorku od 97 korisnika društvenih mreža Facebook, Twitter i/ili Foursquare u Hrvatskoj. Rezultati istraživanja upućuju kako je trenutna pozicija geolokacijskih društvenih mreža u Hrvatskoj s aspekta provođenja marketinških aktivnosti na vrlo niskoj razini te je i interes među korisnicima i ne-korisnicima nezadovoljavajući. Iako je u razdoblju pisanja rada Foursquare u Hrvatskoj nudio više no ostale slične GLDM, nije ostvarivao značajniji uspjeh među svojim korisnicima. Marketinški stručnjaci moraju pratiti promjene trendova vezano uz geolokacijske mogućnosti društvenih mreža, što se odnosi i na društvene mreže koje nisu isključivo usmjerene na geolokaciju (npr. Facebook i Twitter), ali ju uključuju kao dio svojih usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Biber, Valentina
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Biber, V. (2012) 'Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Biber, Valentina}, year = {2012}, pages = {33}, keywords = {internetski marketing, geolokacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Foursquare, Facebook, Twitter}, title = {Perspektive marketinga putem geolokacijskih dru\v{s}tvenih mre\v{z}e u Hrvatskoj}, keyword = {internetski marketing, geolokacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Foursquare, Facebook, Twitter}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Biber, Valentina}, year = {2012}, pages = {33}, keywords = {internet marketing, geolocation, social networks, Foursquare, Facebook, Twitter}, title = {Perspectives of marketing through geolocation social networks in Croatia}, keyword = {internet marketing, geolocation, social networks, Foursquare, Facebook, Twitter}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font