Pregled bibliografske jedinice broj: 658863
Motivacija u učenju hrvatskog znakovnog jezika (HZJ)
Motivacija u učenju hrvatskog znakovnog jezika (HZJ) // Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 658863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija u učenju hrvatskog znakovnog jezika (HZJ)
(Motivation in Learning Croatian Sign Language (HZJ))
Autori
Mohr Nemčić, Renata ; Bradarić-Jončić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 8. međunarodnog znanstvenog skupa: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
/ Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012
Skup
8. međunarodni znanstveni skup: Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2012. - 29.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hrvatski znakovni jezik; poučavanje znakovnog jezika; motivacija za učenje jezika
(Croatian Sign Language; sign language teaching; motivation in language learning)
Sažetak
Upitnikom za ispitivanje motivacije učenja HZJ-a ispitano je 69 studenata Logopedije i 135 polaznika tečajeva HZJ-a pri udrugama "Dlan" i "Dodir" u Zagrebu. Upitnik o motivaciji sastoji se od 17 čestica s odgovorima na skali Likertovog tipa ; prethodnim istraživanjima utvrđeno je da mjeri 3 faktora motivacije: integrativnu, instrumentalnu i afektivnu motivaciju. Faktorskom analizom bit će ispitana struktura prostora motivacije u dvama uzorcima ispitanika, a analizom varijance njihove međusobne razlike. Razmotrit će se glotodidaktičke implikacije dobivenih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1301001-0910 - DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH (Bradarić Jončić, Sandra, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb