Pregled bibliografske jedinice broj: 658651
Audience Agency and Media System: Past Relationships, New Dimensions
Audience Agency and Media System: Past Relationships, New Dimensions // International post-graduate course & research conference "Comparative Media Systems: Audience Transformations"
Dubrovnik, Hrvatska, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 658651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Audience Agency and Media System: Past Relationships, New Dimensions
Autori
Peruško, Zrinjka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
International post-graduate course & research conference "Comparative Media Systems: Audience Transformations"
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.04.2013. - 12.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
media system; media audience; structure; agency
Sažetak
The lecture examines the relationship of agency and structure in relation to media system development and the role of the audience in it.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2475 - Medijska kultura u suvremenoj Hrvatskoj: pluralizam medija i medijske politike (Peruško, Zrinjka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb
Profili:
Zrinjka Peruško
(autor)