Pregled bibliografske jedinice broj: 658612
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA // ŠKOLA U RATU / Ćosić, Vjekoslav (ur.).
Zadar, 1994. str. 9-22 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 658612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA
(FRAMEWORK FOR CONSIDERING SCHOOL UNTER WAR CIRCUMSTANCES)
Autori
Bašić, Slavica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ŠKOLA U RATU
/ Ćosić, Vjekoslav - Zadar, 1994, 9-22
Skup
GRADONAČELNICI ZAŠTITNICI DJECE
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 08.11.1993. - 10.11.1993
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
škola; ratna situacija; model reorganizacije nastave
(school; war situation; model of reorganization teaching)
Sažetak
U ovom radu, koji je po naravi uvodnik u savjetovanje na temu ˝Škola u ratu˝ koje se održava kao prva aktivnost u okviru projekta UNICEF-a ˝Gradonačelnici djeci˝ naznačeni su temeljni problemi s kojima se susreću učitelji i učenici i njihovi roditelji u nastojanju da djeci i u ovim teškim uvjetima pruže što kvalitetnije obrazovanje. Na temelju analize problema s kojima se suočavaju prosvjetne vlasti, ravnatelji, učitelji, djeca i roditelji u nastojanju da uspostave model realizacije nastavnog programa u uvjetima neposredne ratne opasnosti: autor je posebnu pozornost skrenuo na pitanje opsega i strukture nastavnih sadržaja. Dosadašnji model reduciranja programa sa 100% 30%-70% je procijenjen neadekvatnim i sa dalekosežnim negativnim posljedicama. Otuda se i pitanje kvalitete obrazovanja u ratnim uvjetima ne smije situirati u područje opsega programa i prolaznosti razreda nego je neophodno izraditi ˝ratni˝ osnovnoškolski kurikulum, koji će omogućiti da se znatno manjim brojem sati neposrednog rada učitelja s učenikom, u situaciji kada je svaki dan neizvjestan, postignu rezultati barem približni onima u uvjetima relativnog mira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija