Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658612

PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA


Bašić, Slavica
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA // ŠKOLA U RATU / Ćosić, Vjekoslav (ur.).
Zadar, 1994. str. 9-22 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 658612 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA
(FRAMEWORK FOR CONSIDERING SCHOOL UNTER WAR CIRCUMSTANCES)

Autori
Bašić, Slavica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ŠKOLA U RATU / Ćosić, Vjekoslav - Zadar, 1994, 9-22

Skup
GRADONAČELNICI ZAŠTITNICI DJECE

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 08.11.1993. - 10.11.1993

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
škola; ratna situacija; model reorganizacije nastave
(school; war situation; model of reorganization teaching)

Sažetak
U ovom radu, koji je po naravi uvodnik u savjetovanje na temu ˝Škola u ratu˝ koje se održava kao prva aktivnost u okviru projekta UNICEF-a ˝Gradonačelnici djeci˝ naznačeni su temeljni problemi s kojima se susreću učitelji i učenici i njihovi roditelji u nastojanju da djeci i u ovim teškim uvjetima pruže što kvalitetnije obrazovanje. Na temelju analize problema s kojima se suočavaju prosvjetne vlasti, ravnatelji, učitelji, djeca i roditelji u nastojanju da uspostave model realizacije nastavnog programa u uvjetima neposredne ratne opasnosti: autor je posebnu pozornost skrenuo na pitanje opsega i strukture nastavnih sadržaja. Dosadašnji model reduciranja programa sa 100% 30%-70% je procijenjen neadekvatnim i sa dalekosežnim negativnim posljedicama. Otuda se i pitanje kvalitete obrazovanja u ratnim uvjetima ne smije situirati u područje opsega programa i prolaznosti razreda nego je neophodno izraditi ˝ratni˝ osnovnoškolski kurikulum, koji će omogućiti da se znatno manjim brojem sati neposrednog rada učitelja s učenikom, u situaciji kada je svaki dan neizvjestan, postignu rezultati barem približni onima u uvjetima relativnog mira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Slavica Bašić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bašić, Slavica
PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA // ŠKOLA U RATU / Ćosić, Vjekoslav (ur.).
Zadar, 1994. str. 9-22 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bašić, S. (1994) PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA. U: Ćosić, V. (ur.)ŠKOLA U RATU.
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Slavica}, editor = {\'{C}osi\'{c}, V.}, year = {1994}, pages = {9-22}, keywords = {\v{s}kola, ratna situacija, model reorganizacije nastave}, title = {PLANIRANJE, REALIZACIJA I VREDNOVANJE NASTAVNOG PROGRAMA, U RATNIM UVJETIMA}, keyword = {\v{s}kola, ratna situacija, model reorganizacije nastave}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ba\v{s}i\'{c}, Slavica}, editor = {\'{C}osi\'{c}, V.}, year = {1994}, pages = {9-22}, keywords = {school, war situation, model of reorganization teaching}, title = {FRAMEWORK FOR CONSIDERING SCHOOL UNTER WAR CIRCUMSTANCES}, keyword = {school, war situation, model of reorganization teaching}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font