Pregled bibliografske jedinice broj: 658434
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu // Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu, 21-22 (2010), 93-94; 7-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 658434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu
(New paradigm of child learning - new preschool curriculum)
Autori
Petrović-Sočo, Biserka
Izvornik
Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21-22
(2010), 93-94;
7-8
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
razvojni kurikulum; otvoreni kurikulum; učenje
(emergent curriculum; open-ended curriculum; learning)
Sažetak
Suvremeni predškolski kurikulum se razvija u svakoj odgojno-obrazovnoj ustanovi na specifičan način kao kontekstualizirani socijalni proces. Uslijed dinamičnosti, složenosti i neizvjesnosti prakse on je otvoren za promjene i ovisan o kontekstu u kojem se ostvaruje ("otvoren, kontekstualizirani kurikulum"). Polaženje od djetetova aktivnog učenja (ne od sadržaja poučavanja) u zajedničkom građenju kurikuluma zahtijeva od odgojitelja veliku fleksibilnost, dobro poznavanje djece i profesionalnost u najširem smislu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Biserka Petrović-Sočo
(autor)