Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658434

Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu


Petrović-Sočo, Biserka
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu // Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu, 21-22 (2010), 93-94; 7-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 658434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu
(New paradigm of child learning - new preschool curriculum)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Izvornik
Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 21-22 (2010), 93-94; 7-8

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
razvojni kurikulum; otvoreni kurikulum; učenje
(emergent curriculum; open-ended curriculum; learning)

Sažetak
Suvremeni predškolski kurikulum se razvija u svakoj odgojno-obrazovnoj ustanovi na specifičan način kao kontekstualizirani socijalni proces. Uslijed dinamičnosti, složenosti i neizvjesnosti prakse on je otvoren za promjene i ovisan o kontekstu u kojem se ostvaruje ("otvoren, kontekstualizirani kurikulum"). Polaženje od djetetova aktivnog učenja (ne od sadržaja poučavanja) u zajedničkom građenju kurikuluma zahtijeva od odgojitelja veliku fleksibilnost, dobro poznavanje djece i profesionalnost u najširem smislu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu // Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu, 21-22 (2010), 93-94; 7-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Petrović-Sočo, B. (2010) Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu. Zrno, časopis za obitelj, vrtić i školu, 21-22 (93-94), 7-8.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2010}, pages = {7-8}, keywords = {razvojni kurikulum, otvoreni kurikulum, u\v{c}enje}, journal = {Zrno, \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21-22}, number = {93-94}, issn = {0353-636X}, title = {Novo shva\'{c}anje dje\v{c}jeg u\v{c}enja - polazi\v{s}te u novom pred\v{s}kolskom kurikulumu}, keyword = {razvojni kurikulum, otvoreni kurikulum, u\v{c}enje} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2010}, pages = {7-8}, keywords = {emergent curriculum, open-ended curriculum, learning}, journal = {Zrno, \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {21-22}, number = {93-94}, issn = {0353-636X}, title = {New paradigm of child learning - new preschool curriculum}, keyword = {emergent curriculum, open-ended curriculum, learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font