Pregled bibliografske jedinice broj: 658384
Vršnjaci - socijalni činitelj u igri djeteta predškolske dobi
Vršnjaci - socijalni činitelj u igri djeteta predškolske dobi // Koncepcije, pristupi i programi predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj / Viskovic, Ivana (ur.).
Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2008. str. 175-180 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 658384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vršnjaci - socijalni činitelj u igri djeteta predškolske dobi
(Peers - a social factor in the game of preschool children)
Autori
Mendeš, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Koncepcije, pristupi i programi predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj
/ Viskovic, Ivana - Makarska : Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2008, 175-180
ISBN
978-953-55413-0-1
Skup
14. Dani predškolskog odgoja Županije splitsko-dalmatinske "Mirisi djetinjstva"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dječja igra; vršnjački utjecaji; socijalna iskustva; dječji vrtić
(child's play; peer influences; social experience; kindergarten)
Sažetak
Dječja igra kompleksna je djelatnost. Kao kompleksna djelatnost određena je brojnim činiteljima. Činitelji koji utječu na dječju igru mogu se svrstati u dvije skupine: socijalni i materijalni. Među socijalnim činiteljima dječje igre posebno su značajni vršnjaci – djeca jednake ili približno jednake dobi. Kroz interakciju s vršnjacima u igri dijete razvija i bogati svoja socijalna iskustva i na taj način razvija svoju socijalnu kompetenciju. Naglasak se stavlja na interakciju s vršnjacima kroz igru u vrtićkom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija