Pregled bibliografske jedinice broj: 658305
Umjetnički odgoj u alternativnim koncepcijama ranog i predškolskog odgoja
Umjetnički odgoj u alternativnim koncepcijama ranog i predškolskog odgoja // Obitelj, dijete, vrtić (Zbornik radova 16. dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije - Mirisi djetinjstva) / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Dječji vrtić "Cvit Mediterana" i Dječji vrtić "Grigor Vitez", 2010. str. 91-96 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 658305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetnički odgoj u alternativnim koncepcijama ranog i predškolskog odgoja
(Art education in alternative conceptions of early and pre-school education)
Autori
Zrilić, Smiljana ; Mendeš, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Obitelj, dijete, vrtić (Zbornik radova 16. dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije - Mirisi djetinjstva)
/ Ivon, Hicela - Split : Dječji vrtić "Cvit Mediterana" i Dječji vrtić "Grigor Vitez", 2010, 91-96
ISBN
978-953-98335-2-5
Skup
Obitelj, dijete, vrtić (Zbornik radova 16. dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije - Mirisi djetinjstva)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 09.12.2010. - 10.12.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rani i predškolski odgoj; umjetnički odgoj; pedagoški pluralizam; alternativni dječji vrtići
(Early and pre-school education; art education; educational pluralism; alternative kindergartens)
Sažetak
U radu se razmatra umjetnički odgoj u kontekstu alternativnih koncepcija predškolskog odgoja (Montessori, Waldorf, Agazzi). Sve alternativne koncepcije temeljene su na idejama slobode djeteta i odgojitelja, samostalnosti u radu, učenja iz okoline, polazeći pri tom od djetetova doživljaja.. Orjentacijom na dijete i slobodu usmjerene su na stjecanje integriranih znanja, spoznaju i učenje u okolini putem projekata, prodirući u sva područja života i djelovanja djeteta. Njihova kreativnost, osjetljivost i čuđenje dovoljan je znak da ih pustimo da uče kako žele. Sve razmatrane pedagoške koncepcije veliku pozornost posvećuju umjetničkoj senzibilizaciji djeteta. Umjetnički odgoj odnosno umjetničko izražavanje i stvaranje u kontekstu različitih pedagoških koncepcija predškolskog odgoja smatra se bitnom sastavnicom utjecaja na cjeloviti razvoj djeteta predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu