Pregled bibliografske jedinice broj: 658273
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 658273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece
(The use of ICT in teaching English as a foreign language, for children)
Autori
Valpotić, Brankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
22.11
Godina
2013
Stranica
51
Mentor
Žufić, Janko
Ključne riječi
strani jezik; rano učenje stranog jezika
(foreign language; early language learning)
Sažetak
Učenje uz pomoć računalne tehnologije olakšava učenje na različite načine. Računala se upotrebljavaju i kao sredstvo podučavanja engleskog jezika, pomažući pritom kod usavršavanju čitanja, pisanja, izgovora i vještina slušanja kod učenika. Za razliku od udžbenika, koji su statički medij, računalo omogućuje individualizaciju nastave. Uza sve prednosti, računalo ipak ne može zamijeniti nastavnika ili jezični laboratorij. Rano učenje stranog jezika prirodnim putem, još u vrtiću, pretpostavka je za razumijevanje govora, gdje odrasli, a i druga starija djeca služe kao govorni modeli. Zbog ubrzanog razvoja visoke tehnologije i sve veće mobilnosti društva, sve je više korisnika nekog od oblika ICT-a. Također, razvoj računalnih aktivnosti pogodovao je interakciji između učenika i računala, kao i između učenika međusobno, a web 2.0 alati omogućuju korisnicima sudjelovanje u stvaranju sadržaja i potiču učenike na kreativnost. Budući da djeca različite dobi imaju različite sposobnosti i mogućnosti, potrebno je da su aktivnosti na računalu primjerene mogućnostima djece kako bi se ona osjećala sigurno i slobodno, što ih nadalje motivira za učenje. U skladu s tim, potrebno je postepeno pripremati djecu za učenje putem računala, pri čemu uvelike pomaže odabiranje prikladnog softvera, koji bi trebao biti zanimljiv djeci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti