Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658273

Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece


Valpotić, Brankica
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 658273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece
(The use of ICT in teaching English as a foreign language, for children)

Autori
Valpotić, Brankica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
22.11

Godina
2013

Stranica
51

Mentor
Žufić, Janko

Ključne riječi
strani jezik; rano učenje stranog jezika
(foreign language; early language learning)

Sažetak
Učenje uz pomoć računalne tehnologije olakšava učenje na različite načine. Računala se upotrebljavaju i kao sredstvo podučavanja engleskog jezika, pomažući pritom kod usavršavanju čitanja, pisanja, izgovora i vještina slušanja kod učenika. Za razliku od udžbenika, koji su statički medij, računalo omogućuje individualizaciju nastave. Uza sve prednosti, računalo ipak ne može zamijeniti nastavnika ili jezični laboratorij. Rano učenje stranog jezika prirodnim putem, još u vrtiću, pretpostavka je za razumijevanje govora, gdje odrasli, a i druga starija djeca služe kao govorni modeli. Zbog ubrzanog razvoja visoke tehnologije i sve veće mobilnosti društva, sve je više korisnika nekog od oblika ICT-a. Također, razvoj računalnih aktivnosti pogodovao je interakciji između učenika i računala, kao i između učenika međusobno, a web 2.0 alati omogućuju korisnicima sudjelovanje u stvaranju sadržaja i potiču učenike na kreativnost. Budući da djeca različite dobi imaju različite sposobnosti i mogućnosti, potrebno je da su aktivnosti na računalu primjerene mogućnostima djece kako bi se ona osjećala sigurno i slobodno, što ih nadalje motivira za učenje. U skladu s tim, potrebno je postepeno pripremati djecu za učenje putem računala, pri čemu uvelike pomaže odabiranje prikladnog softvera, koji bi trebao biti zanimljiv djeci.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Janko Žufić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valpotić, Brankica
Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Valpotić, B. (2013) 'Uporaba ICT-a u poučavanju engleskog kao stranog jezika, kod djece', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valpoti\'{c}, Brankica}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {strani jezik, rano u\v{c}enje stranog jezika}, title = {Uporaba ICT-a u pou\v{c}avanju engleskog kao stranog jezika, kod djece}, keyword = {strani jezik, rano u\v{c}enje stranog jezika}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valpoti\'{c}, Brankica}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {foreign language, early language learning}, title = {The use of ICT in teaching English as a foreign language, for children}, keyword = {foreign language, early language learning}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font