Pregled bibliografske jedinice broj: 658148
Kompetentnost učitelja u području razvoja rane pismenosti kod djece
Kompetentnost učitelja u području razvoja rane pismenosti kod djece // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 317-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 658148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetentnost učitelja u području razvoja rane pismenosti kod djece
(Copetence of teachers in the area of the early development of children's writing abilities)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja
/ Babić, Nada - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 317-326
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kompetentnost učitelja u razvoju pisanja kod djece i adolescenata; pisanje kao oblikovanje teksta; poučavanje pisanja
(teaching competences in language development of children and adolescents; writing like a tekst composing; teaching of writing)
Sažetak
Rani razvoj pismenosti kod djece usmjeren je, prije svega, na razvoj grafomotoričkih sposobnosti, a manje na razvoj pisanja kao oblikovanja teksta. Razvoj pisanja kao oblikovanja teksta podrazumijeva poznavanje pisanja kao kognitivnih procesa te poznavanje i razvijanje različitih vještina, strategija i tehnika pisanja. Spoznaje kognitivne, razvojne i edukacijske psihologije pomažu u razumijevanju kognitivnih procesa pri pisanju, razvoju pisanja djece i adolescenata te oblikovanju poučavanja pisanja različitih razvojnih razdoblja, različitih razina kognitivnih sposobnosti i sposobnosti pisanja pojedinca. U radu se razmatraju navedene spoznaje te nude preporuke učiteljima i nastavnicima za rano poučavanje pisanja kod djece, kao i ono kod adolescenata.
Izvorni jezik
Hrvatski