Pregled bibliografske jedinice broj: 658132
Percepcija kompetencija i suradnje stručnih djelatnika u ustanovama ranog i predškolskog odgoja
Percepcija kompetencija i suradnje stručnih djelatnika u ustanovama ranog i predškolskog odgoja // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zadar: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 237-246 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 658132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija kompetencija i suradnje stručnih djelatnika u ustanovama ranog i predškolskog odgoja
(Perception of competence and cooperation of professional staff in early and preschool education institutions)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana ; Glavina, Eleonora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja
/ Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan - Zadar : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 237-246
Skup
3. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.11.2009. - 14.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
profesionalna kompetencija ; odgojitelji ; stručni suradnici ; suradnja ; pedagoška praksa
(professional competence ; educators ; professional colleagues ; cooperation ; educational practice)
Sažetak
Suvremena znanost naglašava značaj ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja obzirom da se odnosi na najosjetljivije životno razdoblje – razdoblje djetetova razvoja od rođenja do polaska u školu. Odgojitelj je, zasigurno, sukreator djetetova razvoja. Iako razvoj djeteta prije svega ovisi o djetetovim mogućnostima, ne smijemo zanemariti činjenicu da je odgojitelj taj koji može pomoći da dijete svoje mogućnosti optimalno razvija, ali isto tako, nekompetentan odgojitelj može ograničavati djetetove razvojne dosege. Zbog toga je izuzetno važna profesionalna kompetentnost odgojitelja. Znanja i vještine koje su nekada bile potrebne odgojitelju za kvalitetno obavljanje svoje profesije, razlikuju se od znanja i vještina koje odgojitelj danas treba imati kako bi bio uspješan odgojitelj. Cilj istraživanja koje je provedeno tijekom lipnja u Dječjem vrtiću Čakovec bio je utvrditi kako odgojitelji procjenjuju vlastite kompetencije za rad, kako procjenjuju kompetencije partnera u odgojno obrazovnom radu - stručnih suradnika , te kako njihova međusobna suradnja utječe na unaprjeđenje pedagoške prakse. U ovom radu iznosimo rezultate istraživanja koja proizlaze iz samoprocjene praktičara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija