Pregled bibliografske jedinice broj: 658129
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova // Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Opatija: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 139-146 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 658129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova
(ENCOURAGING PROGRESS IN CHILDREN'S SOCIAL COMPETENCE WITHIN AGE-MIXED GROUPS IN KINDERGARTENS)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
/ Paragvaj, Smiljana - Opatija : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009, 139-146
Skup
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.2009. - 14.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
djeca rane dobi ; dobno mješovite skupine ; socijalna kompetencija
(early years children ; age mixed groups ; social competence)
Sažetak
Ostvarivanje zadovoljavajućih socijalnih interakcija potreba je svakog pojedinca. Iako se socijalna kompetencija razvija neovisno o kronološkoj dobi, dijete predškolske dobi najintenzivnije uči regulirati emocije, socijalna znanja i socijalno razumijevanje, socijalna umijeća, socijalne dispozicije. Djeca se u predškolskim ustanovama susreću s činjenicom da postoje i drugi pojedinci koje treba uvažavati i u početku živjeti pored njih, tako dugo dok ne nauče živjeti s njima. Boravak djeteta u predškolskoj ustanovi pomaže razvoju socijalnih vještina i kompetencija. Odrednice socijalne kompetencije uče se oponašanjem modela. Učeći jedni od drugih neprestano proširujemo našu socijalnu kompetenciju, čime postajemo sposobniji ostvarivati zadovoljavajuće interakcije. Iako su odgojitelji modeli od kojih djeca uče, dobno mješovite skupine omogućavaju djeci da manifestiraju naučeno socijalno ophođenje tako da ono preraste u naviku. Ovaj rad pregled je razvoja socijalne kompetencije jedne dobno mješovite skupine u Dječjem vrtiću Čakovec.
Izvorni jezik
Hrvatski