Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658129

Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova


Višnjić Jevtić, Adrijana
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova // Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Opatija: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 139-146 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 658129 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova
(ENCOURAGING PROGRESS IN CHILDREN'S SOCIAL COMPETENCE WITHIN AGE-MIXED GROUPS IN KINDERGARTENS)

Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana - Opatija : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009, 139-146

Skup
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.2009. - 14.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
djeca rane dobi ; dobno mješovite skupine ; socijalna kompetencija
(early years children ; age mixed groups ; social competence)

Sažetak
Ostvarivanje zadovoljavajućih socijalnih interakcija potreba je svakog pojedinca. Iako se socijalna kompetencija razvija neovisno o kronološkoj dobi, dijete predškolske dobi najintenzivnije uči regulirati emocije, socijalna znanja i socijalno razumijevanje, socijalna umijeća, socijalne dispozicije. Djeca se u predškolskim ustanovama susreću s činjenicom da postoje i drugi pojedinci koje treba uvažavati i u početku živjeti pored njih, tako dugo dok ne nauče živjeti s njima. Boravak djeteta u predškolskoj ustanovi pomaže razvoju socijalnih vještina i kompetencija. Odrednice socijalne kompetencije uče se oponašanjem modela. Učeći jedni od drugih neprestano proširujemo našu socijalnu kompetenciju, čime postajemo sposobniji ostvarivati zadovoljavajuće interakcije. Iako su odgojitelji modeli od kojih djeca uče, dobno mješovite skupine omogućavaju djeci da manifestiraju naučeno socijalno ophođenje tako da ono preraste u naviku. Ovaj rad pregled je razvoja socijalne kompetencije jedne dobno mješovite skupine u Dječjem vrtiću Čakovec.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Adrijana Višnjić Jevtić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Višnjić Jevtić, Adrijana
Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova // Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Opatija: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 139-146 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Višnjić Jevtić, A. (2009) Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mješovitim skupinama predškolskih ustanova. U: Paragvaj, S. (ur.)Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi.
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {Paragvaj, S.}, year = {2009}, pages = {139-146}, keywords = {djeca rane dobi, dobno mje\v{s}ovite skupine, socijalna kompetencija}, title = {Poticanje razvoja socijalne kompetencije djece u dobno mje\v{s}ovitim skupinama pred\v{s}kolskih ustanova}, keyword = {djeca rane dobi, dobno mje\v{s}ovite skupine, socijalna kompetencija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vi\v{s}nji\'{c} Jevti\'{c}, Adrijana}, editor = {Paragvaj, S.}, year = {2009}, pages = {139-146}, keywords = {early years children, age mixed groups, social competence}, title = {ENCOURAGING PROGRESS IN CHILDREN'S SOCIAL COMPETENCE WITHIN AGE-MIXED GROUPS IN KINDERGARTENS}, keyword = {early years children, age mixed groups, social competence}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Pedago\v{s}ka fakulteta Univerze v Mariboru}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font