Pregled bibliografske jedinice broj: 658089
Elementi Montessori pedagogije u djelu Vere Stein-Ehrlich
Elementi Montessori pedagogije u djelu Vere Stein-Ehrlich // Pedagogija Marije Montessori: poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma (znanstvena monografija) / Ivon, Hicela, Krolo, Ligija i Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 103-116
CROSBI ID: 658089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi Montessori pedagogije u djelu Vere Stein-Ehrlich
(The Ides of Pedagogic Pluralism in the Work of Vera Stein-Ehrlich)
Autori
Mendeš, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija Marije Montessori: poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma (znanstvena monografija)
Urednik/ci
Ivon, Hicela, Krolo, Ligija i Mendeš, Branimir
Izdavač
Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2011
Raspon stranica
103-116
ISBN
978-953-56834-0-7
Ključne riječi
reformski pedagoški pravci, hrvatska pedagogija i školstvo, Montessori pedagogija, Vera Stein-Ehrlich
(reform-movement in pedagogy, Croatian pedagogy and school system, Montessori pedagogy in Croatia, history of the Montessori movement, Vera Stein-Ehrlich)
Sažetak
U radu se razmatra doprinos Vere Stein-Ehrlich razvoju Montessori pedagogije u Hrvatskoj. Godine 1934. Vera Stein-Ehrlich objavila je knjigu Metoda Montessori u školi u kojoj je razradila osnovna pitanja Montessori pedagogije te mogućnosti primjene Montessori metode u školskoj praksi. Objavljivanjem knjige znatno je pridonijela upoznavanju domaće javnosti s Montessori pedagogijom na dosta kritičan način. Problem rada razmatra se u širem povijesno-pedagoškom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija