Pregled bibliografske jedinice broj: 658086
Izvanastavne aktivnosti u suvremenom osnovnoškolskom kontekstu
Izvanastavne aktivnosti u suvremenom osnovnoškolskom kontekstu // Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2010. str. 12-137
CROSBI ID: 658086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvanastavne aktivnosti u suvremenom osnovnoškolskom kontekstu
(Fre pupil-activities in a contemporary context of primary school context)
Autori
Mendeš, Branimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Umjetnički odgoj i obrazovanje u školskom kurikulu
Urednik/ci
Ivon, Hicela
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
Grad
Split
Godina
2010
Raspon stranica
12-137
ISBN
978-953-7395-26-1
Ključne riječi
osnovna škola, izvannastavne aktivnosti, povijesni pregled, didaktičke strategije, učenik, učitelj
(primary school, free pupils-activities, historical survey, didactic strategies, pupil, teacher.)
Sažetak
U radu se razmatra uloga osnove škole u procesu kvalitetnog osmišljavanja slobodnog vremena učenika. Nakon određenja izvannastavnih aktivnosti i njihovog smještaja u cjelokupni osnovnoškolski kontekst prelazi se na njihov povijesni razvoj. Područja i sadržaji izvannastavnih aktivnosti su brojni i raznoliki te se mogu podijeliti prema različitim kriterijima. Aktivnim sudjelovanjem u izvannastavnim aktivnostima učenici razvijaju i bogate svoje specifične interese koji se ne mogu zadovoljiti u okviru redovite nastave a također se usmjeravaju prema kvalitetnom korištenju slobodnog vremena. Izvannastavne aktivnosti svojom fleksibilnom organizacijom rada pogoduju primjeni suvremenih didaktičkih strategija usmjerenih na učenika. U izvannastavnim aktivnostima učitelj nije toliko poučavatelj koliko mentor, partner, pomagač te kreator poticajnog okružja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija