Pregled bibliografske jedinice broj: 658066
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing // 6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“ / Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1292-1309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 658066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing
Autori
Razović, Mili
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“
/ Čavlek, Nevenka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 1292-1309
ISBN
978-953-6025-56-5
Skup
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 13.06.2012. - 16.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Camping tourism; tourist satisfaction; loyality
Sažetak
Zadovoljenje turističkih potreba i ponavljanje posjeta turista destinaciji i smještajnom objektu vodi ka lojalnosti tursta. Istraživanje zadovoljstvai lojalnosti u turizmu pretežito su fokusirana na područje kvalitete usluga hotela, ugostiteljskih sadržaja i turističke destinacije. Rijetka su istraživanja primjenjena na području kamping turizma.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru