Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 658066

Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing


Razović, Mili
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing // 6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“ / Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1292-1309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 658066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing

Autori
Razović, Mili

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“ / Čavlek, Nevenka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 1292-1309

ISBN
978-953-6025-56-5

Skup
6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 13.06.2012. - 16.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Camping tourism; tourist satisfaction; loyality

Sažetak
Zadovoljenje turističkih potreba i ponavljanje posjeta turista destinaciji i smještajnom objektu vodi ka lojalnosti tursta. Istraživanje zadovoljstvai lojalnosti u turizmu pretežito su fokusirana na područje kvalitete usluga hotela, ugostiteljskih sadržaja i turističke destinacije. Rijetka su istraživanja primjenjena na području kamping turizma.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Razović, Mili
Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing // 6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“ / Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1292-1309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Razović, M. (2012) Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing. U: Čavlek, N. (ur.)6 th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate governance and public policy- path to sustainble future“.
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, editor = {\v{C}avlek, N.}, year = {2012}, pages = {1292-1309}, keywords = {Camping tourism, tourist satisfaction, loyality}, isbn = {978-953-6025-56-5}, title = {Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing}, keyword = {Camping tourism, tourist satisfaction, loyality}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, editor = {\v{C}avlek, N.}, year = {2012}, pages = {1292-1309}, keywords = {Camping tourism, tourist satisfaction, loyality}, isbn = {978-953-6025-56-5}, title = {Campers Satisfaction and Loyalty and Tourism Destination Marketing}, keyword = {Camping tourism, tourist satisfaction, loyality}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font