Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657865

Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle


Matotek, Josipa; Jugo, Gordana
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle // Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)! / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 657865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle
(A Comparative Analysis of Online and Combined Course Implemented in Moodle)

Autori
Matotek, Josipa ; Jugo, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)! / Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013

ISBN
978-953-6802-25-8

Skup
14. CARNetova korisnička konferencija CUC 2012

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.11.2012. - 14.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
online tečaj; Moodle
(online course; Moodle)

Sažetak
Rad opisuje mogućnosti sustava za upravljanje učenjem u podršci održavanju nastave i njenoj administraciji kroz dva različita primjera: online tečaj za odrasle polaznike „Izrada online tečaja pomoću Moodle-a“ i tečaj za studente "Matematika za inženjere 1" koji se izvodi u kombiniranom obliku. Sustav koji se koristi u ova dva tečaja je Moodle, a mogućnosti sustava korištene u tečajevima su: digitalni nastavni materijali, zadaci, online diskusije, testovi, praćenje polaznika, elektronička pošta integrirana u sustav, sustav privatnih poruka i kalendar. Cjelokupan zaključak je da Moodle kao sustav uz odgovarajući izbor alata može dati izvrsne rezultate u podršci nastavi i njenoj administraciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Matotek (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Matotek, Josipa; Jugo, Gordana
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle // Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)! / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Matotek, J. & Jugo, G. (2013) Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle. U: Orlović, A. (ur.)Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)!.
@article{article, author = {Matotek, Josipa and Jugo, Gordana}, editor = {Orlovi\'{c}, A.}, year = {2013}, keywords = {online te\v{c}aj, Moodle}, isbn = {978-953-6802-25-8}, title = {Komparativna analiza online i kombiniranog te\v{c}aja implementiranih u sustav Moodle}, keyword = {online te\v{c}aj, Moodle}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matotek, Josipa and Jugo, Gordana}, editor = {Orlovi\'{c}, A.}, year = {2013}, keywords = {online course, Moodle}, isbn = {978-953-6802-25-8}, title = {A Comparative Analysis of Online and Combined Course Implemented in Moodle}, keyword = {online course, Moodle}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font