Pregled bibliografske jedinice broj: 657865
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle // Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)! / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 657865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle
(A Comparative Analysis of Online and Combined Course Implemented in Moodle)
Autori
Matotek, Josipa ; Jugo, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)!
/ Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013
ISBN
978-953-6802-25-8
Skup
14. CARNetova korisnička konferencija CUC 2012
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.11.2012. - 14.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
online tečaj; Moodle
(online course; Moodle)
Sažetak
Rad opisuje mogućnosti sustava za upravljanje učenjem u podršci održavanju nastave i njenoj administraciji kroz dva različita primjera: online tečaj za odrasle polaznike „Izrada online tečaja pomoću Moodle-a“ i tečaj za studente "Matematika za inženjere 1" koji se izvodi u kombiniranom obliku. Sustav koji se koristi u ova dva tečaja je Moodle, a mogućnosti sustava korištene u tečajevima su: digitalni nastavni materijali, zadaci, online diskusije, testovi, praćenje polaznika, elektronička pošta integrirana u sustav, sustav privatnih poruka i kalendar. Cjelokupan zaključak je da Moodle kao sustav uz odgovarajući izbor alata može dati izvrsne rezultate u podršci nastavi i njenoj administraciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Josipa Matotek
(autor)