Pregled bibliografske jedinice broj: 657690
DRUŠTVENA KOMUNIKABILNOST - UVJET PROVJERLJIVOSTI PEDAGOGIJSKOG MIŠLJENJA U ODGOJNOJ PRAKSI
DRUŠTVENA KOMUNIKABILNOST - UVJET PROVJERLJIVOSTI PEDAGOGIJSKOG MIŠLJENJA U ODGOJNOJ PRAKSI // Naša škola (Sarajevo), 3-4 (1988), 157-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENA KOMUNIKABILNOST - UVJET PROVJERLJIVOSTI PEDAGOGIJSKOG MIŠLJENJA U ODGOJNOJ PRAKSI
(Social communicability - Terms verifiability pedagogical thinking in educational practice)
Autori
Bašić, Slavica
Izvornik
Naša škola (Sarajevo) (0547-308X) 3-4
(1988);
157-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
znanstveni jezik; (ne)jednoznačnost; (ne) preciznost pedagogijskog jezika
(scientific language; (non) uniqueness; (in) accuracy of pedagogical language)
Sažetak
U radu se ističe zahtjev da se znanstveno mišljenje o odgoju treba biti jasno, definirano intersubjektivno provjerljivim i jednoznačnim terminima. Uvjet za to je da se terminologija znanosti o odgoju razvija u skladu sa zakonitostima razvoja znanstvenog, a ne općeuporabnog leksika. To u pedagogiji nije slučaj i autorica to argumentirano obrazlaže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija