Pregled bibliografske jedinice broj: 657675
DESKRIPTIVNI I NORMATIVNI POJAM ODGOJA
DESKRIPTIVNI I NORMATIVNI POJAM ODGOJA // Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije), 29(6) (1990), 211-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DESKRIPTIVNI I NORMATIVNI POJAM ODGOJA
(DESKRIPTIVE AND PRESCRIPTIVE CONCEPT OF EDUCATION)
Autori
Bašić, Slavica
Izvornik
Radovi (Sveučilište u Splitu. Filozofski fakultet Zadar. Razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije) (0352-6798) 29(6)
(1990);
211-218
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pojam odgoja; deskriptivni pojam; normativni pojam; programatsko - preskriptivni pojam
(concept of education; descriptive term; normative term)
Sažetak
Analiza pedagogijskih iskaza u koje smo uključili i definicije pedagogijskih pojmova nameće zaključak da se pedagogija istim kategorijalnim aparatom služi i kad formulira teorijsko mišljenje o odgoju i kad formulira mišljenje o moralnim i praktičkim pitanjima odgoja. Zapravo, u pedagogijskom diskursu potreba razlikovanje teorijskog od praktičkog govora o odgoju se i ne pominje. Da razlikovanje različitih razina govora o odgoju nije uspostavljeno svjedoči upotreba programatsko - preskriptivnog pojma odgoja u tzv. općepedagogijskom diskursu. U radu se naglašava da je programatski pojam odgoja u znanosti koja sebe razumijeva kao ˝znanost o zakonitostima odgoja i obrazovanja˝ potpuno neupotrebljiv.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija