Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657618

Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost


Jurčić, Marko
Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost // Daroviti u procesu globalizacije
Vršac: Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihaailo Palov Vršac,, 2010. str. 51-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 657618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost
(Creative knowledge as a competence for the future)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Daroviti u procesu globalizacije / - Vršac : Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihaailo Palov Vršac,, 2010, 51-54

ISBN
978-86-7372-119-4

Skup
Daroviti u procesu globalizacije

Mjesto i datum
Vršac, Srbija, 15.04.2010. - 18.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelj; učenik; kreativnost; kurikulum
(teacher; student; gifted; curriculum)

Sažetak
Na osnovi društvenog značenja i potrebe kreativnog znanja, za što je potrebno razvijati specifične kognitivne, socijalne, emocionalne i druge kompetencije kao pretpostavku za aktivno i kreativno učenje, obrazlaže se potreba za oblikovanjem kurikuluma nastave koji potiče učenikovo individualno iskazivanje osobitih potencijala u nekoj kreativnoj vlastitosti. Kurikularni pristup u odgoju i obrazovanju ide u susret razvoju učenikovih individualnih potencijala, on prethodi razvoju jer potiče sazrijevanje niza funkcija koje su u zoni kreativnog razvoja. Kurikularni pristup u procesu poučavanja uklanja moguće blokade razvoja učeničke kreativnosti. Kurikulum nastave shvaća proces učenja tako da se učenje temelji na učenikovoj konstrukciji kreatvnog znanja, na rješavanju problema problemskim poučavanjem, projektnom, heurističkom nastavom, na razvoju kompetencija za snalaženje u novim situacijama nasuprot pamćenja činjenica, na situacijsko i praktično učenje umjesto teorijskog i verbalnog te na učenje usmjereno na pitanja, probleme i istraživanja koja zanimaju učenike. Ključne riječi: učitelj, učenik, kreativnost, kurikulum

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost // Daroviti u procesu globalizacije
Vršac: Visoka škola stručnih studija za obrazovanje vaspitača „Mihaailo Palov Vršac,, 2010. str. 51-54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčić, M. (2010) Kreativno znanje kao kompetencija za budućnost. U: Daroviti u procesu globalizacije.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {51-54}, keywords = {u\v{c}itelj, u\v{c}enik, kreativnost, kurikulum}, isbn = {978-86-7372-119-4}, title = {Kreativno znanje kao kompetencija za budu\'{c}nost}, keyword = {u\v{c}itelj, u\v{c}enik, kreativnost, kurikulum}, publisher = {Visoka \v{s}kola stru\v{c}nih studija za obrazovanje vaspita\v{c}a „Mihaailo Palov Vr\v{s}ac,}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {51-54}, keywords = {teacher, student, gifted, curriculum}, isbn = {978-86-7372-119-4}, title = {Creative knowledge as a competence for the future}, keyword = {teacher, student, gifted, curriculum}, publisher = {Visoka \v{s}kola stru\v{c}nih studija za obrazovanje vaspita\v{c}a „Mihaailo Palov Vr\v{s}ac,}, publisherplace = {Vr\v{s}ac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font