Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657617

Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika


Jurčić, Marko
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 657617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika
(Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence)

Autori
Jurčić, Marko

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 7 (2010), 2; 205-217

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
socijalne kompetencije učitelja; socijalni odnosi u razredu
(social competence of teachers; social relations in the classroom)

Sažetak
U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnosti, stavova koji rezultira tijekom odgojno-obrazovnog procesa stjecanjem očekivanih učenikovih socijalnih kompetencija. U radu se elaboriraju kvalitete socijalnih odnosa unutar razrednog odjela te kvalitete kurikuluma nastave, kao oslonca nastavi pogodne za razvoj socijalnih kompetencija učenika. Školski razred je temeljna socijalna i odgojno-obrazovna zajednica škole u kojoj se svaki učenik, u skladu s vlastitim mogućnostima, priprema za život preko odgovarajućeg kurikuluma i istinske participacije u odgojno-obrazovnom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jurčić, M. (2010) Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika. Pedagogijska istraživanja, 7 (2), 205-217.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {205-217}, keywords = {socijalne kompetencije u\v{c}itelja, socijalni odnosi u razredu}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija u\v{c}enika}, keyword = {socijalne kompetencije u\v{c}itelja, socijalni odnosi u razredu} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2010}, pages = {205-217}, keywords = {social competence of teachers, social relations in the classroom}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence}, keyword = {social competence of teachers, social relations in the classroom} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font