Pregled bibliografske jedinice broj: 657617
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 205-217 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum nastave kao poticaj razvoju socijalnih kompetencija učenika
(Curriculum teaching as a stimulus for development of students' social competence)
Autori
Jurčić, Marko
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 7
(2010), 2;
205-217
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
socijalne kompetencije učitelja; socijalni odnosi u razredu
(social competence of teachers; social relations in the classroom)
Sažetak
U radu se analizira pitanje socijalnih kompetencija učitelja u kontekstu poznavanja načela i tijeka međuodnosa s učenicima, poticajnog komuniciranja i motiviranja učenika u učenju te prepoznavanja i poštivanja njihovih individualnih vrijednosti. Riječ je o cijelom skupu učiteljeva znanja, sposobnosti, stavova koji rezultira tijekom odgojno-obrazovnog procesa stjecanjem očekivanih učenikovih socijalnih kompetencija. U radu se elaboriraju kvalitete socijalnih odnosa unutar razrednog odjela te kvalitete kurikuluma nastave, kao oslonca nastavi pogodne za razvoj socijalnih kompetencija učenika. Školski razred je temeljna socijalna i odgojno-obrazovna zajednica škole u kojoj se svaki učenik, u skladu s vlastitim mogućnostima, priprema za život preko odgovarajućeg kurikuluma i istinske participacije u odgojno-obrazovnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Jurčić
(autor)