Pregled bibliografske jedinice broj: 657604
Spremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima
Spremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 139-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima
(The willingness of parents to participate in classroom and school activities)
Autori
Jurčić, Marko
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6
(2009), 1-2;
139-151
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učitelji; roditelji; odgojno partnerstvo
(teacher;; parents; partnership)
Sažetak
U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe partnerstva škole i obitelji. U teorijskom dijelu rada prikazane su neke akademske spoznaje i promišljanja partnerstva roditelja i učitelja, u empirijskom dijelu prikazane su konceptualne osnove istraživanja, a zadnje poglavlje donosi nalaze istraživanja i interpretaciju rezultata o spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima. Rad donosi teorijsku elaboraciju vrijednosti i mogućnosti razvoja spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima. Rezultati istraživanja pružaju uvid u povezanost spremnosti roditelja za sudjelovanje u razrednim i školskim aktivnostima sa stupnjem njihova obrazovanja, dobi i spolom djeteta. Visoko obrazovani roditelji spremniji su sudjelovati u razrednim i školskim aktivnostima u odnosu na roditelje s osnovnom i srednjom školom. Sukladno drugoj hipotezi, ne postoji statistički značajna razlika među ispitanicima s obzirom na spol djeteta. Utvrđeno je da su roditelji djece 7. razreda spremniji sudjelovati u razrednim i školskim aktivnostima u odnosu na roditelje djece 3. razreda. U ispitivanje je uključeno 1050 roditelja učenika 3. i 7. razreda iz sedam zagrebačkih osnovnih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija