Pregled bibliografske jedinice broj: 657602
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja // I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 9-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenikovo opterećenje školom kao čin ravnoteže između kompetencija i zadovoljstva roditelja
(Student school workload as an act of balance between competence and parental satisfaction)
Autori
Jurčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN/ Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
/ - Baja : Eötvös József College Press, 2009, 9-22
ISBN
978-963-7290-66-4
Skup
I.KUTATÁSOKRÓL IDEGEN NYELVEN
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 03.11.2009. - 04.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; učenik i opterećenje nastavom
(teacher; student; school workload)
Sažetak
U središtu ovoga rada su pitanja i potrebe optimalnog opterećenja učenika školskim i izvanškolskim aktivnostima te načini pravilnoga pristupa u razvoju njihovih kompetencija od strane škole i roditelja. Učenikovo opterećenje školom podrazumijeva sveukupnost tjelesnih i psihičkih napora kojima je učenik izložen u jednom nastavnom danu. Uvjeti i prilike u obiteljskom domu, obiteljsko ozračje, ambicije roditelja te uvjeti i prilike u školi, školsko i razredno ozračje, izvori učenja, metode poučavanja, načini ispitivanja i ocjenjivanja i slično povećavaju, smanjuju ili održavaju optimalno opterećenje učenika. Rad donosi rezultate istraživanja koji pružaju uvid u zadovoljstvo roditelja opterećenjem djeteta u školi. Dobiveni podaci, podvrgnuti kvantitativnoj analizi - univarijatnom pristupu, pokazuju da su roditelji učenika trećeg razreda zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje učenika sedmog razreda. Utvrđeno je da su visoko obrazovani roditelji te roditelji sa znanstvenim stupnjem zadovoljniji djetetovim školskim opterećenjem u odnosu na roditelje sa srednjom ili osnovnom školom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Jurčić
(autor)