Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657592

Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja.


Jurčić, Marko
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja. // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. i sur. (ur.).
Sveta Nedelja: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 657592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja.
(A balanced combination of social forms of instruction in the function of the release potential of learning and teaching)

Autori
Jurčić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. i sur. - Sveta Nedelja : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učenik; učitelj; socijalni oblici rada
(teacher; student; social forms of teaching)

Sažetak
Nakon uvodne napomene o potrebi stvaranja suvremenog odgojno-obrazovnog procesa u školi s karakteristikama različitih socijalnih odnosa među učenicima i učiteljima u teorijskom dijelu autor razmatra korelativan odnos kombiniranih socijalnih oblika nastave s potencijalima učenja i poučavanja. Autor polazi od zahtjeva utemeljenja uravnotežene kombinacije socijalnih oblika rada u nastavi kao odgovor na oslobađanje potencijala učenja i poučavanja. Rad donosi teorijsko razmatranje uravnotežene kombinacije socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja te u rezultatima istraživanja koji pokazuju da rad u skupinama zauzima oko 1/3 ukupnog fonda nastavnih aktivnosti u trećem i četvrtom razredu osnovne škole, da većina učenika voli rad u skupinama te da rad u skupinama utječe na učenje i ponašanje učenika u nastavi. U radu je upozoreno na činjenicu da ukupan fond nastavnih aktivnosti treba biti prožet kombinacijom različitih socijalnih oblika nastave, sukladno ciljevima i sadržajima, odnosno logici procesa učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja. // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. i sur. (ur.).
Sveta Nedelja: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčić, M. (2007) Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja.. U: Previšić, V. (ur.)Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {271-278Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, keywords = {U\v{c}enik, u\v{c}itelj, socijalni oblici rada}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Uravnote\v{z}ena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji osloba\djanja potencijala u\v{c}enja i pou\v{c}avanja.}, keyword = {U\v{c}enik, u\v{c}itelj, socijalni oblici rada}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, V.}, year = {2007}, pages = {271-278Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, keywords = {teacher, student, social forms of teaching}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {A balanced combination of social forms of instruction in the function of the release potential of learning and teaching}, keyword = {teacher, student, social forms of teaching}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font