Pregled bibliografske jedinice broj: 657592
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja.
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja. // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V. i sur. (ur.).
Sveta Nedelja: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uravnotežena kombinacija socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja.
(A balanced combination of social forms of instruction in the function of the release potential of learning and teaching)
Autori
Jurčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, V. i sur. - Sveta Nedelja : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 271-278Hrvatsko pedagogijsko društvo
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Učenik; učitelj; socijalni oblici rada
(teacher; student; social forms of teaching)
Sažetak
Nakon uvodne napomene o potrebi stvaranja suvremenog odgojno-obrazovnog procesa u školi s karakteristikama različitih socijalnih odnosa među učenicima i učiteljima u teorijskom dijelu autor razmatra korelativan odnos kombiniranih socijalnih oblika nastave s potencijalima učenja i poučavanja. Autor polazi od zahtjeva utemeljenja uravnotežene kombinacije socijalnih oblika rada u nastavi kao odgovor na oslobađanje potencijala učenja i poučavanja. Rad donosi teorijsko razmatranje uravnotežene kombinacije socijalnih oblika nastave u funkciji oslobađanja potencijala učenja i poučavanja te u rezultatima istraživanja koji pokazuju da rad u skupinama zauzima oko 1/3 ukupnog fonda nastavnih aktivnosti u trećem i četvrtom razredu osnovne škole, da većina učenika voli rad u skupinama te da rad u skupinama utječe na učenje i ponašanje učenika u nastavi. U radu je upozoreno na činjenicu da ukupan fond nastavnih aktivnosti treba biti prožet kombinacijom različitih socijalnih oblika nastave, sukladno ciljevima i sadržajima, odnosno logici procesa učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija