Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657555

Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije


Jurčić, Marko; Poljski, Ivan
Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije // Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 1 (2007), 7; 279-289 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 657555 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije
(Physical health and educational area in classroom teaching from the perspective of contemporary pedagogy)

Autori
Jurčić, Marko ; Poljski, Ivan

Izvornik
Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu (1333-1396) 1 (2007), 7; 279-289

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učenik; tjelesno i zdravstveni odgoj; zadaci
(Physical health; education; classroom teaching)

Sažetak
Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje jedinstveno je po mogućnostima za skladan razvoj antropoloških obilježja učenika. Suvremeni uvjeti života sve više ugrožavaju zdravlje djece. Odgovarajuće im se može suprotstaviti primjerenim pristupima tjelesnom vježbanju u školi i izvan nje, što onda podrazumijeva osposobljenost učitelja s pedagoškoga, didaktičkoga i metodičkoga stajališta za provođenje nastave tjelesno-zdravstvene kulture. U radu je razmatran znanstveni pristup povezivanja i usklađivanja zdravstvenog, obrazovnog, odgojnog i rekreativnog zadatka u nastavi tjelesno-zdravstvene kulture u razrednoj nastavi. Zdravstveni zadatak tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnoj školi temelji se unapređivanju učeničkog zdravlja i podizanja opće tjelesne sposobnosti. Obrazovni zadatak trajno je usmjeren na učenikovo usvajanje teorijskih i motoričkih znanja, na osvješćivanje potrebe za kretanjem i tjelesnim vježbanjem, na usvajanje znanja o samostalnoj kontroli tjelesnoga vježbanja, na osvješćivanje potrebe uključivanja u školski športski klub, na razvijanje interesa za uključivanje i osobni napredak u različitim športskim klubovima izvan škole te na praćenje sastava tijela i prevencije pretilosti. Odgojni zadatak možemo odrediti kao svrsishodan proces u kojemu do izražaja dolazi jedinstvo odgojnoga cilja, načela i metoda, što u planski ostvarenom odgojnom djelovanju, uz aktivno i skladno sudjelovanje brojnih odgojnih činitelja, teži prema izgrađivanju učenikove osobnosti. Pristupnik je sudjelovao u svim etapama nastanka ovoga članka, a osobito u sintetičkom pisanju cjelokupnog teksta. Ključne riječi: učenik, tjelesno i zdravstveni odgoj, zadaci

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko; Poljski, Ivan
Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije // Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 1 (2007), 7; 279-289 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jurčić, M. & Poljski, I. (2007) Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno područje u razrednoj nastavi sa stajališta suvremene pedagogije. Učitelj – godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 1 (7), 279-289.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko and Poljski, Ivan}, year = {2007}, pages = {279-289}, keywords = {u\v{c}enik, tjelesno i zdravstveni odgoj, zadaci}, journal = {U\v{c}itelj – godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Tjelesno i zdravstveno odgojno-obrazovno podru\v{c}je u razrednoj nastavi sa stajali\v{s}ta suvremene pedagogije}, keyword = {u\v{c}enik, tjelesno i zdravstveni odgoj, zadaci} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko and Poljski, Ivan}, year = {2007}, pages = {279-289}, keywords = {Physical health, education, classroom teaching}, journal = {U\v{c}itelj – godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {1}, number = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Physical health and educational area in classroom teaching from the perspective of contemporary pedagogy}, keyword = {Physical health, education, classroom teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font