Pregled bibliografske jedinice broj: 657553
Spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela
Spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela // Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
Baja: Eötvös József College Press, 2007. str. 433-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela
(The willingness of parents to participate in school governing bodies)
Autori
Jurčić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi
/ - Baja : Eötvös József College Press, 2007, 433-441
ISBN
978-963-7290-57-2
Skup
Elternbereitschaft in den Schulverwaltungsorganen teilzunehmen/, Bölesészeti, műszaki és társadalomtudományi,
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 03.10.2007. - 05.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj; učenik; roditelji; upravna tijela škole
(teacher; student; parents;)
Sažetak
U radu se razmatra problem suradnje roditelja i škole, s naglaskom na spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela. Rad donosi teorijsku razradu odgojnog partnerstva roditelja i škole i mogućnostima izgradnje kurikuluma za takav oblik suradnje roditelja i škole Rezultati provedenog empirijskog istraživanja ukazuju na statistički značajne razlike u spremnost roditelja na sudjelovanje u radu školskih upravnih tijela s obzirom na dob djeteta. Roditelji djeteta trećeg razreda spremniji su sudjelovati u radu školskih upravnih tijela u odnosu na roditelja djeteta sedmog razreda. S obzirom na stupanj obrazovanja, visko obrazovani roditelji i roditelji sa znanstvenim stupnjem spremniji su sudjelovati u radu školskih upravnih tijela u odnosu na roditelje sa zvršenom osnovnom i srednjom školom. Među roditeljima s obzirom na spol djeteta ne postoji statistički značajna razlika, u podjednakom omjeru spremni su raditi u školskim upravnim tijelima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marko Jurčić
(autor)