Pregled bibliografske jedinice broj: 657544
Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom
Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom // Pedagogijska istraživanja, 2 (2006), 3; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom
(Connection between subjective and objective realities in classroom and their impact on students content with classroom atmosphere.)
Autori
Jurčić, Marko
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 2
(2006), 3;
141-152
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učitelj; učenik; razredna kohezija; doživljaj; zadovoljstvo
(student; content; classroom atmosphere.)
Sažetak
U radu se razmatra mogućnost razvoja razredne kohezije i njezin mogući utjecaj na . učenikovu motivaciju za školsko postignuće, uljudno ponašanje, komunikaciju, međusobnu pomoć, podršku i uvažavanje, zajedničko prevladavanje teškoća te razvoj radnih navika i aktivnosti u procesu odgoja i obrazovanja. Autor rasvjetljava učenikova zadovoljstva razrednom kohezijom te u boljem razumijevanju činitelja koji imaju važnu ulogu u razvoju razredne kohezivnosti. Prezentirani rezultati empirijskog istraživanja govore da su učenici 8. razreda zadoviljniji razrednom kohezijom u odnosu na učenike 6. razreda. Utvrđeno je da su učenici gradskih škola zadovoljniji razrednom kohezijom u odnosu na učenike prigradskih osnovnih škola. Utvrđeno je da ne postoji statistički značajna razlika po spolu ispitanika u zadovoljstvu razrednom kohezijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija