Pregled bibliografske jedinice broj: 657542
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem
(The role of test anxiety in students' content with classroom teaching atmosphere)
Autori
Jurčić, Marko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 2;
191-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učitelj; učenik; ispitna anksioznost
(teacher; student; test anxiety)
Sažetak
Riječ je o radu koji zavređuje posebnu pozornost jednostavno stoga što se, istražujući odgojno-obrazovnu praksu u više škola u Republici Hrvatskoj došlo do spoznaje da ispitnu anksioznost među učenicima uzrokuje neprimjerena učiteljeva podrška, loša kohezivnost razreda, preopterećenje školskim obvezama i roditeljeva visoka očekivanja. Autor pokušava razotkriti učenikov pogled na navedene uzroke ispitne anksioznosti. Utvrđeno je da je ispitna anksioznost veća među učenicima osmih razreda u odnosu na učenike šestih razreda te je utvrđeno da je ispitna anksioznost veća među učenicima u gradskim školama u odnosu na učenike u prigradskim školama. Na temelju rezultata istraživanja autor upozorava da su razumljiva i prihvatljiva ona nastojanja učitelja i roditelja u odgoju i obrazovanju učenika koja omogućuju njihov razvoj u skladu s razvojnim potencijalima, koja mu pružaju odrastanje na valjanoj i postojanoj osnovi tijekom godina koje su najvažnije za pripremu za životne funkcije (obiteljske, građanske, svijet rada, slobodno vrijeme) i za život poslije škole bez zdravstvenih tegoba izazvane ispitnom anksioznošću. Rad je doprinos školskoj dokimologiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija