Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657542

Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem


Jurčić, Marko
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 657542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem
(The role of test anxiety in students' content with classroom teaching atmosphere)

Autori
Jurčić, Marko

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147 (2006), 2; 191-202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učitelj; učenik; ispitna anksioznost
(teacher; student; test anxiety)

Sažetak
Riječ je o radu koji zavređuje posebnu pozornost jednostavno stoga što se, istražujući odgojno-obrazovnu praksu u više škola u Republici Hrvatskoj došlo do spoznaje da ispitnu anksioznost među učenicima uzrokuje neprimjerena učiteljeva podrška, loša kohezivnost razreda, preopterećenje školskim obvezama i roditeljeva visoka očekivanja. Autor pokušava razotkriti učenikov pogled na navedene uzroke ispitne anksioznosti. Utvrđeno je da je ispitna anksioznost veća među učenicima osmih razreda u odnosu na učenike šestih razreda te je utvrđeno da je ispitna anksioznost veća među učenicima u gradskim školama u odnosu na učenike u prigradskim školama. Na temelju rezultata istraživanja autor upozorava da su razumljiva i prihvatljiva ona nastojanja učitelja i roditelja u odgoju i obrazovanju učenika koja omogućuju njihov razvoj u skladu s razvojnim potencijalima, koja mu pružaju odrastanje na valjanoj i postojanoj osnovi tijekom godina koje su najvažnije za pripremu za životne funkcije (obiteljske, građanske, svijet rada, slobodno vrijeme) i za život poslije škole bez zdravstvenih tegoba izazvane ispitnom anksioznošću. Rad je doprinos školskoj dokimologiji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 191-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jurčić, M. (2006) Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu učenika razredno-nastavnim ozračjem. Napredak (Zagreb), 147 (2), 191-202.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2006}, pages = {191-202}, keywords = {u\v{c}itelj, u\v{c}enik, ispitna anksioznost}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {Uloga ispitne anksioznosti u zadovoljstvu u\v{c}enika razredno-nastavnim ozra\v{c}jem}, keyword = {u\v{c}itelj, u\v{c}enik, ispitna anksioznost} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2006}, pages = {191-202}, keywords = {teacher, student, test anxiety}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {147}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {The role of test anxiety in students' content with classroom teaching atmosphere}, keyword = {teacher, student, test anxiety} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font