Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657541

Uloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju


Jurčić, Marko
Uloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 3; 329-340 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 657541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju
(Teacher supporting role in classroom enviroment)

Autori
Jurčić, Marko

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 145 (2004), 3; 329-340

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učiteljeva potpora; razredno ozračje; učenik
(teacher support; classroom; student)

Sažetak
U radu se argumentira svrha i ishod učiteljeve potpore u učeničkom razvoju. Koju čine: prihvaćanje učenikova individualiteta, pokazivanje smirenosti i strpljenja, održavanje umjerene distance prema učenicima, optimistična očekivanja, poticaj i hrabrenje učenika, iznošenje na vidjelo pozitivnosti i davanje prigode da se učenici «poprave». U teorijskom dijelu objašnjeni su temeljni elementi učiteljeve potpore, a u empirijskom dijelu prikazani su učenički doživljaji učiteljeve potpore. Rezultati istraživanja pokazuju da su stariji učenici (8. razred) gradskih škola zadovoljniji učiteljevom potporom u odnosu na mlađe učenike (6. razred). Mlađi učenici prigradskih škola zadovoljniji su učiteljevom potporom u odnosu na njihove vršnjake u gradskih škola. Učiteljevu potporu učenici doživljavaju percipirajući temeljne elemente potpore, ali i učiteljevo zanimanje za njihovu podnošljivost i izdržljivost u svladavanju školskih obveza, za njihovo postignuće u školi te za njihovu sigurnost u školi. Elementi učiteljeve potpore odnose se na odgoj (vođenje u procesu učenikova razvitka) te na učenikovo obrazovanje (usvajanje primjenjivih znanja i razvijanje sposobnosti, na njima primjeren i prirodan način).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Jurčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Marko
Uloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 3; 329-340 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jurčić, M. (2004) Uloga učiteljeve potpore u razredno-nastavnom ozračju. Napredak (Zagreb), 145 (3), 329-340.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {329-340}, keywords = {u\v{c}iteljeva potpora, razredno ozra\v{c}je, u\v{c}enik}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {145}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Uloga u\v{c}iteljeve potpore u razredno-nastavnom ozra\v{c}ju}, keyword = {u\v{c}iteljeva potpora, razredno ozra\v{c}je, u\v{c}enik} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2004}, pages = {329-340}, keywords = {teacher support, classroom, student}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {145}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Teacher supporting role in classroom enviroment}, keyword = {teacher support, classroom, student} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font