Pregled bibliografske jedinice broj: 657539
Identitet moderne škole
Identitet moderne škole // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 2; 213-224 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 657539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet moderne škole
(Modern school identity)
Autori
Jurčić, Marko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 144
(2003), 2;
213-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
učitelj; učenik; kohezija; nastava
(teacher; student; cohesion; teaching)
Sažetak
Rad je rezultat autorova interesa za proučavanje čimbenika koji utječu na dinamičnost življenja i rada učenika i učitelja te na njihovo zadovoljstvo školom. Riječ je o stvaranju pedagogijske teorije na temelju istraživanja školske prakse u području opterećenja učenika i učitelja, međusobne potpore u vlastitim ulogama, koheziji zbornice i razreda i očekivanja uprave škole. Prema podacima empirijskog istraživanja autor je utvrdio da se 70% učitelja i učenika osjeća potpuno iscrpljeno po završetku nastave. Potporom u vlastitoj ulozi od strane uprave škole i učenika zadovoljno je 83, 34% učitelja i više od 50% učenika osjeća potporu učitelja i suučenika. Kohezijom zbornice zadovoljno je oko 60% učitelja, a kohezijom razreda oko 70% učenika. Učiteljima je uglavnom jasno što od njih očekuju učenici i uprava škole, dok učenicima (16%) uglavnom nisu jasna očekivanja od strane učitelja. Učeničke i učiteljeve procijene: potpore, kohezije, očekivanja i opterećenja u ovom radu ukazuju na mogućnost zadržavanja postignutog u procesu unapređivanja škole, ali i na nužnost poboljšanja organizacijskih i provedbenih aspekata rukovođenja u školi i vođenja procesa odgoja i nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- Linguistics & Language Behavior Abstract