Pregled bibliografske jedinice broj: 657454
Iskustva iz e-kolegija Psihologija učenja i poučavanja na UFZG
Iskustva iz e-kolegija Psihologija učenja i poučavanja na UFZG // 3. Dan e-učenja @ CEU
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 657454 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva iz e-kolegija Psihologija učenja i poučavanja na UFZG
(Experiences with e-learning in teaching Educational psychology on Faculty of teacher education)
Autori
Jurčec, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
3. Dan e-učenja @ CEU
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.12.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
e-učenje; učiteljski fakultet; psihologija obrazovanja
(e-learning; faculty of teacher education; educational psychology)
Sažetak
Od akademske godine 2008/09. za dva kolegija iz psihologije obrazovanja otvorene su učionice u Moodle sustavu s ciljem dodatnog motiviranja studenata za sadržaje kolegija i kontinuirani rad te poticanja na samoregulirano učenje i usvajanja gradiva na višim razinama kognitivne obrade sadržaja (dubinski pristup učenju). Od tada možemo govoriti o navedenim kolegijima kao o kolegijima mješovitog tipa učenja i poučavanja tj. b- kolegijima (blended learning). Na skupu je predstavljena koncepcija navedenih kolegija te iskustva nastavnika i studenata u njihovom provođenju. Prikazani su rezultati provedene evaluacije e-učionice (tzv. Virtualne učionice) koja se bazirala na studentskim procjenama korisnosti, učinkovitosti u usvajanju gradiva, zadovoljstvu, vlastitog aktiviteta unutar same učionice, općoj ocjeni Virtualne učionice te primjedbama, pohvalama i sugestijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija