Pregled bibliografske jedinice broj: 657447
Korisnost studentskih procjena nastavnikove učinkovitosti
Korisnost studentskih procjena nastavnikove učinkovitosti // Napredak (Zagreb), 148 (2007), 4; 485-511 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 657447 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korisnost studentskih procjena nastavnikove učinkovitosti
(Usefulness of student evaluation of teacher effectiveness)
Autori
Jurčec, Lana ; Miljković, Dubravka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 148
(2007), 4;
485-511
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
studentska procjena nastavnika ; upravljanje kvalitetom u visokom školstvu
(student evaluations of teaching ; quality assurance system in higher education)
Sažetak
Budući da su se akademske godine 2005/2006. u sklopu projekta "Ustroj sustava upravljanja kvalitetom" na Sveučilištu u Zagrebu počele sustavno primjenjivati studentske procjene nastavnikove učinkovitosti kao mjere kvalitete nastave, nakana ovoga preglednog rada je upozoriti na iskustva zapadnih zemalja s još uvijek kontroverznim studentskim evaluacijama nastavnika. Osim studentskih evaluacija nastavnika, u radu se navode alternativne metode praćenja kvalitete nastave. Osobita pozornost posvećena je metodološkim aspektima studentskih procjena nastavnikove učinkovitosti: pouzdanosti, valjanosti i potencijalnim pristranostima pri ocjenjivanju. Najzad, ono najvažnije, iz različitih perspektiva govori se o samoj korisnosti studentskih evaluacija nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts