Pregled bibliografske jedinice broj: 657433
Samoregulacija učenja i prilagodba nastave
Samoregulacija učenja i prilagodba nastave // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 23 (2012), 99-100; 23-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 657433 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja i prilagodba nastave
(Self-regulated learning and adaptation of teaching
process)
Autori
Juric, Mate
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 23
(2012), 99-100;
23-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje ; nastava ; prilagodba nastave ; samoregulacija učenja ; motivacija
(learning ; teaching ; adaptation of teaching ; self-regulated learning ; motivation)
Sažetak
U članku se u uvodnom dijelu govori o samoregulaciji učenja, ciljnim orijentacijama i strategijama učenja. Zatim, opisani su problemi prilagodbe nastave učenicima različitih sposobnosti i interesa. Objašnjeni su mogući načini prilagodbe težine nastavnog gradiva i testova znanja putem primjene načela iz računalnog adaptivnog testiranja u kojem se svakom učeniku zadaju optimalno teški zadaci. Na taj način se pozitivno djeluje na motivaciju svakog pojedinog učenika. Dodatno, predlaže se korištenje više suradničkih, a manje natjecateljskih aktivnosti u nastavi kako bi svi učenici imali priliku afirmirati uvjerenja o vlastitoj intelektualnoj efikasnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Mate Juric
(autor)