Pregled bibliografske jedinice broj: 65741
Mogućnost uvođenja marke vina Portugizac na zagrebačko tržište
Mogućnost uvođenja marke vina Portugizac na zagrebačko tržište, 1999., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 65741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost uvođenja marke vina Portugizac na zagrebačko tržište
(Possibility for the implementation of wine Portugizac on Zagreb market)
Autori
Dukić, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.11
Godina
1999
Stranica
30
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
vino; Portugizac; tržište; potrošački odsječak; marketinški program
(wine; Portugizac; market; consumer segment; marketing program)
Sažetak
U radu se istražuje mogućnost uvođenja Portugisca, kao zasebne marke vina, na zagrebačko tržište, te se identificira ciljni potrošački odsječak za ovo vino.
Rezultati istraživanja daju odgovor na pitanje tko su potrošači Portugisca, odnosno koja su njihova temeljna socio-demografska obilježja, te bi trebali poslužiti za oblikovanje marketinškog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA