Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657352

Humanističko-razvojni naspram biheviorističkog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja


Petrović-Sočo, Biserka
Humanističko-razvojni naspram biheviorističkog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja // Modern Methodological Aspects / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 657352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Humanističko-razvojni naspram biheviorističkog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja
(Humanistic-developmental vs. Behaviouristic Curricullum of Early and Preschool Education)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Modern Methodological Aspects / Bene, Annamaria - Subotica : Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2010

ISBN
978-86-87095-08-3

Skup
Modern Methological Aspects

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 23.09.2010. - 24.09.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
bihevioristički kurikulum; humanističko-razvojni kurikulum; odgoj i obrazovanje predškolske djece; učenje; poučavanje; odgojitelj
(behaviouristic curriculum; humanistic-developmental curriculum; the education of preeschool children; learning; teaching; preeschool teacher)

Sažetak
While behaviouristic curriculum is established in isolated facilities teaching children transferring knowledge, humanistic- developmentally curriculum of early and preschool education is based on the child, its needs, rights and learning in the domain of his interests with the knowledge that are co-constructed. In this regard, the work continues to face some of the dimensions of humanistic- developmentally and behaviouristic oriented curriculum such as philosophy of the curriculum, the properties of traditional and modern organized institutional context, social interaction, and the role of teachers, learning methods, cooperation with parents and other dimensions and their effect on children's behaviour and learning. Finally, it advocates humanistic-developmental curriculum that seeks for human values and the co-creation of knowledge-that is, the emancipation of children and teachers.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Humanističko-razvojni naspram biheviorističkog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja // Modern Methodological Aspects / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petrović-Sočo, B. (2010) Humanističko-razvojni naspram biheviorističkog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja. U: Bene, A. (ur.)Modern Methodological Aspects.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Bene, A.}, year = {2010}, keywords = {bihevioristi\v{c}ki kurikulum, humanisti\v{c}ko-razvojni kurikulum, odgoj i obrazovanje pred\v{s}kolske djece, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, odgojitelj}, isbn = {978-86-87095-08-3}, title = {Humanisti\v{c}ko-razvojni naspram bihevioristi\v{c}kog kurikuluma ranog odgoja i obrazovanja}, keyword = {bihevioristi\v{c}ki kurikulum, humanisti\v{c}ko-razvojni kurikulum, odgoj i obrazovanje pred\v{s}kolske djece, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje, odgojitelj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, editor = {Bene, A.}, year = {2010}, keywords = {behaviouristic curriculum, humanistic-developmental curriculum, the education of preeschool children, learning, teaching, preeschool teacher}, isbn = {978-86-87095-08-3}, title = {Humanistic-developmental vs. Behaviouristic Curricullum of Early and Preschool Education}, keyword = {behaviouristic curriculum, humanistic-developmental curriculum, the education of preeschool children, learning, teaching, preeschool teacher}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font