Pregled bibliografske jedinice broj: 657306
Suvremeni odgojitelj - spremnost na cjeloživotno obrazovanje
Suvremeni odgojitelj - spremnost na cjeloživotno obrazovanje // Od glagoljaške tradicije do suvremene škole : zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa Stoljeća zadarskoga školstva održanog u povodu pedesete obljetnice učiteljskog studija u Zadru od 21. do 23. studenoga 2013.
Zadar, Hrvatska, 2018. str. - (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni odgojitelj - spremnost na cjeloživotno
obrazovanje
(Contemporary preschool children - readiness to
lifelong learning)
Autori
Nenadić-Bilan, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Od glagoljaške tradicije do suvremene škole : zbornik radova Znanstveno-stručnog skupa Stoljeća zadarskoga školstva održanog u povodu pedesete obljetnice učiteljskog studija u Zadru od 21. do 23. studenoga 2013.
/ - , 2018
ISBN
978-953-331-179-1
Skup
Znanstveno-stručni skup "Stoljeća zadarskoga školstva"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.11.2013. - 23.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suvremeni odgojitelj ; cjeloživotno obrazovanje
(contemporary preschool children ; lifelong education)
Sažetak
Statički pristupi u obrazovanju odgojitelja ne omogućuju sustavnost i kontinuiranost u njihovom obrazovanju. Stoga se novom paradigmom obrazovanja odgojitelja promišlja kako organizirati inicijalno obrazovanje i stručno usavršavanje u funkciji trajnog obrazovanja odgojitelja. Koncept cjeloživotnog obrazovanja posebice je promoviran obrazovnom politikom Europske unije, a poticao se brojnim programima (Socrates, Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci, e-learning programme, Europass i dr, ). Cjeloživotno obrazovanje odgojitelja postaje njihovo pravo i obveza, čime se otvaraju mogućnosti osobnom i profesionalnom razvoju. Otvoreni i dinamični sustav obrazovanja odgojitelja predstavlja trajni proces koji započinje inicijalnim obrazovanjem, uvođenjem u posao, profesionalnim usavršavanjem te poslijediplomskim oblicima obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Diana Nenadić-Bilan
(autor)