Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657219

Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi


Munjiza, Emerik; Lukaš, Mirko
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 59 (2013), 29; 19-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 657219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi
(From teaching as a pracitcal skill to an indenpendent theory on education)

Autori
Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 59 (2013), 29; 19-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
školski sustavi; curriculum; obrazovne metode; izvori znanja naučna spoznaja; učiteljska kompetencija; vanjska motivacija
(school systems; curriculum; teaching methods; sources of knowledge; scientific cognition; teacher competence; external motivation)

Sažetak
U ovom radu autori istražuju teorije institucionalnog obrazovanja od njegove utemeljenosti do pojave didaktike kao autonomne znanosti o obrazovanju, poučavanju, nastavi.Autore je posebno zanimalo koja su iskkustva i koja je teorijska spoznaja postojala na području školskog obrazovanja, koje su bile dostupne i koje koje su mogli koristiti Ratke i Komensky pri utemeljenju didaktike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirko Lukaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Munjiza, Emerik; Lukaš, Mirko
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 59 (2013), 29; 19-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Munjiza, E. & Lukaš, M. (2013) Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 59 (29), 19-33.
@article{article, author = {Munjiza, Emerik and Luka\v{s}, Mirko}, year = {2013}, pages = {19-33}, keywords = {\v{s}kolski sustavi, curriculum, obrazovne metode, izvori znanja nau\v{c}na spoznaja, u\v{c}iteljska kompetencija, vanjska motivacija}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {59}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Od pou\v{c}avanja kao prakti\v{c}ne vje\v{s}tine do samostalne teorije o nastavi}, keyword = {\v{s}kolski sustavi, curriculum, obrazovne metode, izvori znanja nau\v{c}na spoznaja, u\v{c}iteljska kompetencija, vanjska motivacija} }
@article{article, author = {Munjiza, Emerik and Luka\v{s}, Mirko}, year = {2013}, pages = {19-33}, keywords = {school systems, curriculum, teaching methods, sources of knowledge, scientific cognition, teacher competence, external motivation}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {59}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {From teaching as a pracitcal skill to an indenpendent theory on education}, keyword = {school systems, curriculum, teaching methods, sources of knowledge, scientific cognition, teacher competence, external motivation} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA International bibliography, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Mangement reviews database, UK
  • Ulrich serials Ananlysis System, USA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font