Pregled bibliografske jedinice broj: 657219
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 59 (2013), 29; 19-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od poučavanja kao praktične vještine do samostalne teorije o nastavi
(From teaching as a pracitcal skill to an indenpendent theory on education)
Autori
Munjiza, Emerik ; Lukaš, Mirko
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 59
(2013), 29;
19-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
školski sustavi; curriculum; obrazovne metode; izvori znanja naučna spoznaja; učiteljska kompetencija; vanjska motivacija
(school systems; curriculum; teaching methods; sources of knowledge; scientific cognition; teacher competence; external motivation)
Sažetak
U ovom radu autori istražuju teorije institucionalnog obrazovanja od njegove utemeljenosti do pojave didaktike kao autonomne znanosti o obrazovanju, poučavanju, nastavi.Autore je posebno zanimalo koja su iskkustva i koja je teorijska spoznaja postojala na području školskog obrazovanja, koje su bile dostupne i koje koje su mogli koristiti Ratke i Komensky pri utemeljenju didaktike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International bibliography, New York, USA
- EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
- Emerald Mangement reviews database, UK
- Ulrich serials Ananlysis System, USA