Pregled bibliografske jedinice broj: 657218
Korištenje programskog jezika Scratch za podučavanje osnova programiranja od malih nogu
Korištenje programskog jezika Scratch za podučavanje osnova programiranja od malih nogu // Zbornik radova CUC 2013 - Dohvati znanje! / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. str. 451-461 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 657218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje programskog jezika Scratch za podučavanje osnova programiranja od malih nogu
(Using the Scratch programming language to teach computer programming in early childhood)
Autori
Valić, Bruno ; Radovan, Aleksander ; Pavlović, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova CUC 2013 - Dohvati znanje!
/ Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013, 451-461
ISBN
978-953-6802-96-8
Skup
15. CARNetova korisnička konferencija CUC 2013
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.11.2013. - 22.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Scratch ; programiranje ; od malih nogu
(Scratch ; computer programming ; early childhood)
Sažetak
Scratch je programski jezik razvijen na MIT-u za podučavanje programiranja djece, tinejđera i osoba koje se prvi put susreću s programiranjem. Pomoću Scratcha moguće je razvijati računalne igre, interaktivne priče, grafičke elemente, računalne animacije i različite vrste multimedijskih projekata. Bez obzira na predznanje o programiranju, Scratch omogućava svim pojedincima savladavanje osnovnih koncepata programiranja pomoću blokovskih grafičkih komponenata. Kompatibilnost između različitih blokova postignuta je korištenjem principa puzzle slagalica – mogu se spajati samo one naredbe koje su u skladu sa sintaksnim pravilima programskog jezika. Scratch uključuje i veliku zbirku pokaznih primjera aplikacija, grafičkih i zvučnih datoteka koje se također mogu uključivati u vlastite aplikacije. U ovom radu će biti objašnjen način programiranja aplikacija u Scratchu, te će na jednostavnim primjerima biti prikazana struktura programa sastavljena od grafičkih blokova koji predstavljaju naredbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo