Pregled bibliografske jedinice broj: 657185
Uloga akademske zajednice u profesionalnoj pripremi budućih učitelja
Uloga akademske zajednice u profesionalnoj pripremi budućih učitelja // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2010. str. 24-34 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga akademske zajednice u profesionalnoj pripremi budućih učitelja
(The role of the academics in the professional preparation of future teacher)
Autori
Šagud, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa
/ Bacalja, Robert - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2010, 24-34
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.07.2008. - 31.07.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
profesionalni razvoj; učitelj; cjeloživotno učenje i obrazovanje; profesionalne kompetencije; refelksivni praktičar
(professional development; teacher; life long education; professional competences; reflective practitioner)
Sažetak
U radu se polazi od tvrdnje da je potrebno mijenjati način profesionalne pripreme budućih učitelja i odgajatelja. Ističe se da su sve češće kritike upućene načinima njihovog obrazovanja. Elaboriraju se potrebne kompetencije nužne u vrlo složenom području pedagoške prakse te njihovo obrazovanje diferenciranim i fleksibilnim modelima pripreme. Ističe se da je potrebno razvijati timski oblik refleksije te kontinuiranu samorefleksiju s ciljem dugotrajnog, cjeloživotnog osvješćivanja profesionalnog konteksta. Potrebna je elaboracija različitih modela obrazovanja i profesionalnog usavršavanja odgajatelja i sustavnog osposobljavanja za profesionalno učenje i napredovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Šagud
(autor)