Pregled bibliografske jedinice broj: 657176
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / N. Babić: Z. Redžep Borak (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 59-65 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 657176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi
(Stimulative Environment - Condition for Learning of Young Children)
Autori
Petrović-Sočo Biserka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
/ N. Babić: Z. Redžep Borak - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 59-65
ISBN
978953-97823-66
Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.09.2009. - 08.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
okruženje za učenje; dijete rane i predškolske dobi; dječji vrtić; odgojitelj
(learning environment; young and preschool children; kindergarten; preschoool teacher)
Sažetak
U radu se suprotstavljaju zablude tradicionalnog shvaćanja učenja djeteta rane dobi s novom paradigmom utemeljenom na socio-kulturnoj teoriji dječjeg razvoja i sukonstruktivističkoj teoriji učenja. Prema toj teoriji socijalno i fizičko okruženje u kojem dijete živi i uči živeći, ima presudan utjecaj na njegov razvoj i odgoj jer je dijete sukreator i kompetentan akter svog razvoja u zajednici s drugom djecom i odraslima. Novo shvaćanje uloge okruženja u učenju zahtijeva i nove strategije odgojitelja u odgojno-obrazovnom procesu. Akcijsko–transformacijski pristup kvaliteti institucijskog okruženja djeteta za učenje u najvećoj mjeri ovisi o odgojitelju i njegovu profesionalnom razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija