Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 657176

Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi


Petrović-Sočo Biserka
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / N. Babić: Z. Redžep Borak (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 59-65 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 657176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi
(Stimulative Environment - Condition for Learning of Young Children)

Autori
Petrović-Sočo Biserka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / N. Babić: Z. Redžep Borak - Osijek : Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009, 59-65

ISBN
978953-97823-66

Skup
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 06.09.2009. - 08.09.2009

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
okruženje za učenje; dijete rane i predškolske dobi; dječji vrtić; odgojitelj
(learning environment; young and preschool children; kindergarten; preschoool teacher)

Sažetak
U radu se suprotstavljaju zablude tradicionalnog shvaćanja učenja djeteta rane dobi s novom paradigmom utemeljenom na socio-kulturnoj teoriji dječjeg razvoja i sukonstruktivističkoj teoriji učenja. Prema toj teoriji socijalno i fizičko okruženje u kojem dijete živi i uči živeći, ima presudan utjecaj na njegov razvoj i odgoj jer je dijete sukreator i kompetentan akter svog razvoja u zajednici s drugom djecom i odraslima. Novo shvaćanje uloge okruženja u učenju zahtijeva i nove strategije odgojitelja u odgojno-obrazovnom procesu. Akcijsko–transformacijski pristup kvaliteti institucijskog okruženja djeteta za učenje u najvećoj mjeri ovisi o odgojitelju i njegovu profesionalnom razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo Biserka
Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi // Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih / N. Babić: Z. Redžep Borak (ur.).
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek, 2009. str. 59-65 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Petrović-Sočo Biserka (2009) Poticajno okruženje - uvjet učenja djece rane dobi. U: N. Babić: Z. Redžep Borak (ur.)Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih.
@article{article, year = {2009}, pages = {59-65}, keywords = {okru\v{z}enje za u\v{c}enje, dijete rane i pred\v{s}kolske dobi, dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelj}, isbn = {978953-97823-66}, title = {Poticajno okru\v{z}enje - uvjet u\v{c}enja djece rane dobi}, keyword = {okru\v{z}enje za u\v{c}enje, dijete rane i pred\v{s}kolske dobi, dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelj}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, year = {2009}, pages = {59-65}, keywords = {learning environment, young and preschool children, kindergarten, preschoool teacher}, isbn = {978953-97823-66}, title = {Stimulative Environment - Condition for Learning of Young Children}, keyword = {learning environment, young and preschool children, kindergarten, preschoool teacher}, publisher = {Centar za pred\v{s}kolski odgoj Osijek}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font