Pregled bibliografske jedinice broj: 657020
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje // Medijski dijalozi, 5 (2012), 12; 433-449 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 657020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reality televizija na stranicama za društveno umrežavanje
(Reality television on social network sites)
Autori
Miočić, Bernard ; Čerina, Josip
Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 5
(2012), 12;
433-449
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društveni mediji ; Facebook ; zajednice obožavatelja ; reality televizija
(social media ; Facebook ; fan communities ; reality television)
Sažetak
Pojavom Web 2.0 tehnologije došlo je do brojnih promjena u načinu na koje društvo komunicira. Mnoge organizacije prilagođavaju svoje web stranice novim standardima i načelima. Ni televizijske postaje nisu iznimka. Koristeći prednosti interaktivnih tehnologija nastoje izgraditi zajednice obožavatelja televizijskih emisija i osigurati lojalnost gledatelja. Fokus istraživanja i analize primarno je usmjeren na praksu koja proizlazi iz uspostavljanja i održavanja Facebook stranica zajednice obožavatelja dvaju reality showa: Hrvatska traži zvijezdu i Masterchef Hrvatska. Birajući ove stranice, namjera je bila omogućiti uvid u sličnosti i razlike u načinu na koji televizijske postaje koriste ovo okruženje te ukazati na čimbenike koji motiviraju članove da sudjeluju u tim zajednicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)