Pregled bibliografske jedinice broj: 656995
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013
CROSBI ID: 656995 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija
(Fundamentals of nonprofit marketing and management)
Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Najev Čačija, Ljiljana ; Mihanović, Zoran ; Matković, Jelena
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga, Institut za inovacije
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
346
ISBN
978-953-0-30278-5
Ključne riječi
neprofitne organizacije ; marketing ; menadžment
(nonprofit organizations ; marketing ; management)
Sažetak
Ovaj sveučilišni udžbenik obrađuje relevantne teme iz područja strategije, marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Nikša Alfirević
(autor)
Ljiljana Najev Čačija
(autor)
Zoran Mihanović
(autor)
Jurica Pavičić
(autor)